کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

خاطرات روزانه آنی ( داستان کوتاه دارن شان )

Annie s Diary

نویسنده : دارن شان

مترجم: فاطمه نوروزی منش

این داستان، بر اساس خاطرات به جامانده از آنی شان روایت شده: از زمانی که دارن همراه با استیو به سیرک عجایب رفت تا زمانی که استیو به خاطر اشتباه آنی، در بیمارستان بستری شد.

منبع


 

دانلوددانلود

.

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ق.ظ http://jokfc.blogfa.com

سلام پارادایس جان من وب قبلیم هک شد و رمز عبورش رو عوض کردند و من فعلا در آکادمی رمان خوانان وحشت مشغول به نویسندگی ام یه وقت من رو با یکی دیگه اشتباه نگیری راستی اگه تونستی نایت ساید 11 رو هم پیدا کن بزار من که هرچه کردم به مراد دلم نرسیدم

سلام
چرا هک ؟
نایت ساید 11 همونجور که گفتم ترجمه شده اما فقط برای فروش توی سایت زندگی خوب وجود داره و آزاد نشده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد