کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

ویرانه های گرلان ( کارآموز رنجر )

The Ruins of Gorlan

مجموعه کارآموز رنجر جلد اول ویرانه های گرلان

نویسنده جان فلاناگان

مترجم :Pioneer

خلاصه جلد اول:

ویل پسر بچه یتیم در سالروز پانزده سالگی آماده میشه تا همراه پنج دوست خود در مراسمی شرکت کند که آینده آنها را رقم میزند.درست زمانی که از داشتن کاری در قلعه برای آینده خود ناامید میشود توسط رنجری به نام هلت به عنوان کارآموز انتخاب شده در زندگی به عنوان یک رنجر درگیر مشکلاتی میشود که داستانهای کتاب را رقم میزند.

 

دانلوددانلود

.


نظرات 2 + ارسال نظر
پارسا شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.shadamyp.wapha.ir

سلام من عاشق اینجور کتاب ام مثل در جستجوی دلتورا أینم خیلی تو اون سبکه کلا از ماجراجویی خوشم میاد!؟!!
اگه هم قبول میکنی نویس نده شم تو وبلاگ ممنون میشم

سلام
متشکر لطف داری من کمی مطلب گذاشتنم توی وبلاگ مشکل داره چون خیلی کارها میکونم روی کتابهافشرده کردن؛ گذاشتم نشان ؛ بعد هم رمز گذاشتن و فشرده کردن روی عکس هم همینطور
درباره نویسنده اتفاقا خوبه چون وبلاگ خیلی کار داره مثلا خیلی دلم میخواست کسی پیدا بشه ترجمه کنه چون فن فیکشن دارم انگلیسی اما مترجم نیست

b.l شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

از این مجموعه بهتر و معروفتر پیدا نمیشه.

متشکر که سر زدین
سعی میکنم زودتر به محض اینکه سرم خلوت شد دوباره وبلاگو به روز کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد