کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هزار توی استخوان ها ( 39 سرنخ )

هزار توی استخوان ها

مجموعه 39 سرنخ سری اول کتاب اول هزار توی استخوان ها

نویسنده: ریک ریوردان
مترجم: زهرا سعیدی
39سرنخ یک مجموعه ی 39 جلدیه با تم ماجراجویی که فعلا یازده جلدش چاپ شده. ترجمه این کتاب توسط خانم زهرا سعیدی انجام شده.
خلاصه کتاب:

امی و دن ، 2 تا خواهر و برادر یتیم هستند که بعد از مرگ گریس (مادر بزرگشون)، متوجه می شن که یا باید موافقت کنند در یک مبارزه شرکت کنند ویا هر کدوم یک میلیون دلار بگیرن و از شرکت در مبارزه انصراف بدهند ، توی این مبارزه که برای یافتن یه راز خیلی قدرتمند هست باید افراد سرنخ ها را دنبال کنند و...

 

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 6 + ارسال نظر
پرسی شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:30 ب.ظ

عالی بود.کتاب های بعدی کی میاد؟

یک کتاب دیگش در حال ترجمه بود اما با سرعت بسیار کم . این مجموعه خیلی جلد داره راستش فکر نکنم کامل شدنش در به قرن ببینیم

AST یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.animated.blogsky.com

سلام.
دانلودش کردم.خوندمش.عالییییییییییییییییییییییییی بود!

سلام
من که نخوندم تا این مجموعه بخواد کامل ترجمه بشه پیر شدیم رفته

هستی یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

سلام دانلود کردم ....دوستدارم زوتدر بخونم ولی وگه درسا میزاره

سلام خوب کاری کردی
الان که همه ظاهرا غرق درس و امتحان شدن

ترلان پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:54 ب.ظ http://taranehr.blogfa.com

سلام مرسی عزیزم نظرلطفتونه.وبلاگ شماهم رمان های قشنگی داره.لطفا اگه میشه سایزعکسای رمان هاتون روبزرگ تربذارید بهتره.مرسی .انشاال...چیزای بهتری تووبلاگم واستون بذارم.

سلام
متشکر سر میزنی
عکسهارو کوچیک میذارم تا صفحه سریعتر لود بشه قبلا بزرگ میذاشتم اما بالا اومدن صفحه کند بود برای همین عکسهارو کوچیک کردم

f.f سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:35 ق.ظ

یه سوال
چرا هر جلدش یه نویسنده داره؟

اتفاقا من هم فکرمیکردم نویسندش ریک ریوردن هست بعد دیدم نه هر جلد یک نویسنده داره کلی تعجب کردم
همه کتابهاییکه میذارم همراه زندگینامه نویسنده هست اما چون این کتاب کلینویسنده داره دیگه بیوگرافی نذاشتم
تازه مجبور شدم یک زیر مجموعه به اسم 39 سرنخ باز کنم چون اگه قرار بود به اسم نویسنده مثل همیشه زیرمجموعه بذارم احتمالا یک لیست طولانی میشد

[ بدون نام ] دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ

عاشق این مجموعه ام.ولی حیف فقط تا جلد پنجم ترجمه شده

من تازه جلد اولو گذاشتم دارم بقیه جلدهارو حاضر میکنم بذارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد