کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

قهرمان گمشده ( قهرمانان المپ )

The Lost Hero

مجموعه قهرمانان المپ جلد اول قهرمان گمشده

نویسنده : ریک ریوردن

کاری از سایت افسانه ها

قهرمان گمشده جلد اول مجموعه قهرمانان المپ اثر ریک ریوردن است و در ۱۲ اکتبر ۲۰۱۰ توسط انتشارت دیزنی منتشر شده است.

داستان در مورد سه دورگه جیسون گریس پسر زئوس،لئو والدز پسر هفساتوس ،پایپر مک لاین دختر آفرودیت است که به دنبال نجات هرا از زندان هستند.

خلاصه :


 

جیسون حافظه خود را از دست داده است او در می یابد که یم دورگه بوده و به کمپ دورگه ها می رود آنجا در می یابد که پرسی جکسون گمشده است . جونو به او می گوید که او را پیدا کند ،در این بین پایپر مکلین و لئو با او راهی جستجو می شوند آنها می فهمند که گایا بیدار شده و نبردی عظیم در راه است . این نبرد می تواند بسیار بزرگتر از نبرد تایتان باشد .مرگ به زنجیر کشیده شده و غول ها بیدار می شوند . آیا آنها می توانند به موقع جلوی گایا را بگیرند؟


دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 3 + ارسال نظر
n شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام فصل 19 و 20 یکیه ی فصل جا افتاده

سلام
اسم فصلها یکیه جا نیفتاده تا جایی که چک کردم

هستی چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

من اینا رو فیلم 1و2 رو دیدم

قهرمانان المپ ساخته نشده
این مجموعه سری دوم پرسی جکسون هست احتمالا قبلی رو دیدی
پرسی جکسون و خدایان یونان قسمت اولش دزد آذرخش بود که دیدم اما قسمت دومو نه

دوقلوها یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ق.ظ http://rlstine.ir

سلام بله من لینکتون کردم
تشکر

من هم لینکتون کردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد