کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

بازگشت ضحاک ( زندگی نامه خون آشام )

بازگشت ضحاک ( زندگی نامه خون آشام )

مجموعه زندگینامه خون آشام جلد اول بازگشت ضحاک

نویسنده: افشین جاهد 

یک داستان خون آشامی با محیطی ایرانی و با استفاده از افسانه ها و داستانهای ایرانی . من خودم این مجموعه داستانی را مطالعه نکردم پس با کمترین توضیحات ....

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 3 + ارسال نظر
بی دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:12 ب.ظ

خوشم اومد.با این که فوق العاده نبود جذبش شدم.

تا جایی که یادمه 5 جلد بود اما دامشو برای فروش نویسنده گذاشت

ایدا یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ق.ظ http://drakoo.blogfa.com

سلام وبتون خیلی قشنگه اما این لینک اشتباهه لینک مال زندگینامه خون آشام نیست مال مجموعه کلی هم همینطور لطفا اصلاحش کنید با تشکر

سلام
متشکر خبر دادین لینک جلد اول اصلاح شد همچنین لینک جلد اول در پست مجموعه کلی
متشکر

المیرا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.1380f.blogfa.com

سلام ممنون که بازم سر زدید خیلی شما لطف دارین اما من همه کتابایی که از شما میزارم باید برای تشکر از خوبی های شما منبع بزارم امید وارم دوستان خوبی برای هم باشیم و اگر شما دوست داشته باشین در این وب نویسی به هم دیگه کمک کمیک کنیم البته به خصوص شما باید به من کمک کنید تاوبلاگ بهتری داشته باشم[

سلام
متشکر وبلاگت نظر گذاشتم برای کتابها هم هر کدومو میخوای مشکلی نیست وبلاگتون قشنگه از مال من که خیلی بهتره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد