کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

اردوگاه وحشت

Welcome To Camp Nightmare

نویسنده: آر آل استاین

غذایش بد است، مربیانش کمی عجیب هستند و مدیر اردوگاه عجیب تر از همه...
ولی بیلی فکر می کند مشکلی نخواهد داشت
اما دوستانش یکی یکی شروع به ناپدید شدن می کنند.
اینجا چه خبر است؟ چرا پدر و مادرش جواب نامه هایش را نمی دهند؟
اردوگاه ماه شب به اردوگاه وحشت تبدیل شده اشت و شاید بیلی نفر بعدی باشد...

 

 

کاری از وبلاگ www.vampire-library.blogfa.com

دانلود

.

نظرات 5 + ارسال نظر
ایلیا پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ب.ظ

خیلی کتاب جالبی بود.مخصوصا اخرش فوق العاده بود

خوشحالم راضی هستین

ملکه مثبت گرایی چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام. لطفا این کتابو ب صورت پی دی اف هم بذارید اینجوری برا من خونده نمیشه.
ممنون بابت اینهمه کتاب خوب:)

سلام
فرمت کتاب پی دی اف هست فقط فایل فشرده شده

hp چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:27 ب.ظ

یه سوال این کتاب جلد دیگه هم داره

فکر نمیکنم جلد دوم داشته باشهخودم که نخوندم اما همین یک جلد هست

هستی چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

من فکر کنم این اولین کتابی بود که از ار ال استاین خوندم

من که فقط اون داستان کوتاه من مارتین نیستمو خوندم

بهار سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ب.ظ http://dostsabz.blogfa.com

ببین من لینکت کردم توام لینکم کن دیگه

لینک شدی
متشکر منو هم لینک کردی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد