کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

جنگل های سکوت ( در جستجوی دلتورا ) - نسخه تایپ شده

جنگل های سکوت

مجموعه در جستجوی دلتورا جلد اول جنگل های سکوت

نویسنده: امیلی رودا

تایپ و انتشار: کاری از سایت دوران اژدها

ارباب سایه های اهریمنی نقشه کشیده است تا به سرزمین دلتورا حمله کند و مردمانش را به اسارت در آورد. تنها مانع او، کمربند جادویی دلتوراست که هفت گوهر با نیرو هایی عجیب و مرموز دارد. ارباب سایه ها گوهر ها را ربوده و در سراسر قلمرو پادشاهی، در مکان های ترسناک پنهان می کند. با این کار او پیروز می شود و دلتورا را به تصرف در می آورد.

دو همسفر، که هیچ شباهتی به هم ندارند، از روی نقشه ای دستی، مخفیانه به جست و جوی پر مخاطره ای دست می زنند. آن ها مصمم هستند گوهر ها را بیابند و سرزمینشان  را از ظلم نجات دهند، به سوی اولین مقصد به راه می افتند: جنگل های سکوت اهریمنی.

 


دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ب.ظ

ژاپنی

انیمه ها اکثریت ژاپنی هستن اما سایت اتنگلیسی با انیمه زیاده

رضا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ب.ظ

تنها چیزی که ندادی جواب من بود. لینکش رو تونستی بده. لابد تو انگلیسیت فوله میتونی تو سایت خخارجی بگردی بیابیش من ک مثل تو فول نیستم!

لینکو پیدا کنم توی لیست بوکمارکها میذارم
من انگلیسیم خوب نیست اما توی خیلی سایتهای انیمه ژاپنی ایرانی و انگلیسی گشتم دنبال انیمه برای دانلود

رضا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:02 ب.ظ

بابا هی اشتباهی نظر میزارم دیگه قاطی کردم توی کتابات. خیلییی زیادن. خیلی . انیمیشن دلتورا رو میگم

انیمیشن دلتورا توی سایت خارجی گرفتم
من عادیه برام دانلود انیمه چون فقط انیمه میبینم و کتاب میخونم وقتهای خالی
باید لیست بوکمارکمو ببینم احتمالا چند صد تا هست

رضا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:53 ب.ظ

از کجا دان کردی? بگو منم ببینم شاید از اون بیشتر خوشم اومد.

چی رو خو ؟
من کلی کتاب روی سیستم دارم اما وقت گذاشتن بیشتر وقتها ندارم الان مثلا حدود 30 کتاب آپلود شده و حاضر دارم برای گذاشتن فقط باید پست بزنم براشون

رضا یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:42 ق.ظ

یعنی تو و این وبلاگ محشرت نبودین من چیکار میخواستم بکنم!

متشکر
پس شروع کردی به خوندن دلتورا
واقعا قشنگه
من یک قسمت از انیمه دلتورا رو دانلود کردم اون هم بد نیست

رضا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:12 ب.ظ

یعنی مجموعه کامل قرار داده شده? طوری نیست که مثل مثلا چرخ زمان یا شمشیر حقیقت باشه? هی باید صبر کرد تا جلد بعدی ترجمه بشه!

سه سری داره که هر سه مجموعشو گذاشتم البته الان فقط نسخه هایی که تایپ شده و کامل هست دارم اضافه میکنم
در غیر این صورت کل مجموعه کامل هست میشه خوند

رضا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام. کتاب خوبیه؟ یا بهتره بگم مجموعه ی خوبیه؟ فک کنم توی این مدت تقریبا با مزاج من آشنا شده باشی به نظرت قشنگه کخ بخونمش؟ مثلا مثل هری پاتر؟ یا این طور که توضیح دادی یه مقداری!!!!!!! شبیه 360 روز یا مثلا ...
یک کلام ...حال میده؟

سلام
این مجموعه میشه گفت مال گروه سنی نوجوان هاست طبق رده بندیش اما واقعا قشنگه . داستانش هم ماجراجویی داره هم معماهای زیبا و هم جادو
در کل من که خوشم اومد . البته سه سری داره که این سری اولشه .
توی قسمت امیلی رودا تمام کتابهاش هست . هر چهار مجموعه نویسنده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد