کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

من از دلقک ها می ترسم ( آر ال استاین )


نویسنده: ار ال استاین
از دلقک ها می ترسم؟ چرا؟
شاید به خاطر دهان شان باشد که مانند شکا ف هایی به رنگ خون، قرمز هستند که روی صورت سفید شبح وارشان وجود دارد، شاید به خاطر لال بودنشان است، شاید به خاطر کریستوفر است...
وقتی بچه کوچکی بودم، دوستم، کریستوفر، به من گفت که دلقک ها، در حقیقت آدم های شروری هستند. گفت که آن ها جنایتکارانی هستند که خودشان از چنگ قانون زیر نقاب آن همه گریم، پنهان می کنند. او به من گفت که اگر روزگاری دلقکی را بدون گریم اش ببینم،خواهم مرد!
  

دانلوددانلود


.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام من. این کتاب رو خیلی دوست داشتم و کلی از کتاب های استاین رو خوندم☺❤مرسی از کتاب ها

سلام.خواهش میکنم

جواد جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ب.ظ

وبت عالیه اما کتاب ها کامل نیستن اینجوری به درد نمیخوره.لطفاً کتاب ها رو کامل بذار

این کتابها نسخه اصلیش مال من نبوده فقط حجم کتابها بیشتر از 50 مگ و گاهی بیشتر از 200 مگ یا 300 مگ بوده و من نسخه بهتری با حجم کمتر گذاشتم

خودم دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام.
من خیلی از کتاب های استاینو دارم.اگه بخواید میتونم خیلیاشو بدم که بذارید توی وبلاگتون.

سلام
متشکر
اگه بتونین که خیلی خوبه فقط باید راهی برای ارتباط بدین
ایمیلی چیزی

mia یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:31 ب.ظ http://doctormia.blogfa.com

سلام!! من دانلود کردم ولی هنوز نخوندم!!ولی خیلی ممنون!!!هرجند اگه دوستام بدونن دارم به جای درس خوندن کتاب داستان میخونم پوستم رو میکنن ولی چه کنم دیگه عاشق اینجور کتابها هستم... عزیزم لطفا تند تند کتاب بذار... معتادم ...میفهمی معتاد....

سلام
خوشحالم خوشتون اومده
بیشتر میذارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد