کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

کتاب مواظب باش چه آرزویی می کنی ( آر ال استاین )

کتاب مواظب باش چه آرزویی می کنی ( آر ال استاین )

نویسنده: آر ال استاین

سامانتا معروف به  سم  عصبانی و ناراحت بود و دلش نمی‌خواست به خانه برود. به همین دلیل با دوچرخه‌اش، در زیر باران، به قصد رفتن به مدیسون خلاف جهت خانه‌اش رکاب زد و به جنگل جفرز رسید. او در آن جنگل به زنی عجیب برخورد که خود را  کلاریسا معرفی کرد و مقابل لطفی که سام در حق او کرد، پیشنهاد داد که سام سه آرزو بکند تا او آرزویش را برآورده کند. اما سام در گفتن آرزوهایش دقت نکرد و درگیر ماجراهای ترسناکی شد.

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 7 + ارسال نظر
Arshia چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام اگه میشه پنج کتاب تحت تعقیبا بزارین

سمیرااااااااا چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:26 ب.ظ

من کتتب قدر استشنایی رو دان کردم ناقص بود هرچی دنبال کتاب بعدیش کردم نبوددددد قبل از اون که قدرت استشنایی رو دان کنم کتاب بعدیش و پارک وحشتو دیدم اینم که ناقص هس روح در اینه رو کتابشو دارم اونم که صفر مت چه خاکی تو سرم کنم

این ها انتشار اولیش کار من نبوده من فقط باز نشر کردم یا اگه عکس بوده پی دی اف کردم

Daniel شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام داداش لطفا کتاب ناقص نزار این سومین کتاب ناقصیه که دانلود میکنم

من خودم نخوندم این کتابو . به همین صورت منتشر شده بود و من فقط قرار دادم

mia پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ق.ظ http://doctormia.blogfa.com

سلام!!!بابت زود قضاوت کردنم عذر میخوام!!! ممنون به خاطر زحمت هات!!!حالا فصل 1 تا 12 رو کی میذاری؟؟؟رو که نیست سنگ پای قزوینه خخخخخخخخ!!!
شوخی کردم ...ولی خیلی خوبه کتاب های مورد علاقم رو میذارین..مرسی! شاد و موفق باشین و به کارتون با قدرت ادامه بدین....

سلام
خواهش میکنم کتابش مجموعه داستان بوده و این یکی از داستانها بوده برای همین فصلها مشکل داره ولی خود داستان کامله

mia چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:06 ب.ظ http://doctormia.blogfa.com

سلام! نظرات من رو تایید نمکنی ولی باز هم ممنون! ولی اگه تونستی 12 فصل اول این کتاب رو بذار...بای

دوباره سلام
تاییید میکنمممممممممممممممممممممممممممممممممم چرا نکنم
فیلو اول میخواستم چک کنم

mia سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:33 ب.ظ http://doctormia.blogfa.com

سلام! خیلی ممنون بابت کتابها ولی این کتاب فصل یک تا 12 رو نداره و از فصل 13 هست! ممنون میشم فصل 1 تا 12 رو هم بزاری

سلام
تایید نکرده بودم نظرو چون باید چک کنم فایلو که چرا ناقصه

آرتمیس (همون آاس تی) دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.zombie555.blogsky.com

سلام جالب بود کلی دنبالش گشته بودم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد