کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

پرستار بد بچه ( آر ال استاین )

پرستار بد بچه ( آر ال استاین )

نویسنده: آر ال استاین

یک شب وقتی بچه بودم، یک پرستار بچه به خانه ی ما آمد. او جوان و جذاب بود و فکر می کردم که یک شب خوش خواهم داشت ولی اشتباه می کردم. به محض این که پدر و مادرم از خانه رفتند، خانم پرستار شروع کرد برای من داستان های عجیب و غریب تعریف کردن، مثلتا داستان هایی در مورد پسر بچه ی دو سری که به مدرسه ای می رفت که او آن جا درس می داده، یا معلم مرده ای که هنوز سر کلاس می رود و دانشمندی که مغز آدم های زنده را توی تنگ ماهی می گذاشت و آن ها را با خودش به مهمانی می برد و پسر بچه ای هم سن و سال من که آبششی زیر گلویش داشت و فقط می توانست زیر آب نفس بکشد.

  

دانلوددانلود

.

نظرات 5 + ارسال نظر
نام سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:59 ب.ظ http://آدرس وبسایت

تو هیچ سایت دیگه اینقد کامل کتاب های آرل استاین نیستش اگه هم هست پولیه ممنون از شما

محمد چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:15 ب.ظ

چرا کامل نیست

فایل دیگه ای قرار گرفته که کل این مجموعست پستهای بعدی رو نگاه کنید

جمال دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:08 ق.ظ

وبلاگتون و کتاب هاتون عالی فقط یک رمان میگم بزارینش
افسانه اولین رانده شده
ایرانی هم است .

نگاه کردم
این کتاب ظاهرا فقط یک جلدش منتشر شده تازه خبر ندارم چند جلد هست یا نویسنده ادامه میده یا نه

کتاب دوست شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:26 ب.ظ

چطور داستان های کوچیک رو گیر بیارم؟

متوجه سوال نشدم در هر صورت کتابهایی که از استاین پیدا کنم میذارم

کتاب دوست شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:09 ب.ظ

با سلام. این داستان های کوتاه رو از کجا گیر بیارم؟

لینک دانلود گذاشتم
کتاب کاملش رو هم میذارم چون دوستان توی نظرات گفتن داستانها مشکل داره هر چند من دارم داستان کاملو میذارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد