کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

بهشت جهنمی ( آنتونی هوروویتس )

بهشت جهنمی ( آنتونی هوروویتس )

نویسنده: آنتونی هوروویتس

کتاب حاضر را که برای گروه سنی نوجوان به نگارش در آمده است می‌توان جزو داستان‌های وحشت‌آفرین دسته‌بندی کرد. کتاب  بهشت جهنمی است با الهام از وقایع روزانه، به مخاطب گوشزد می‌کند که در دنیای امن و قابل پیش‌بینی، وقوع اتفاقات هولناک غیرممکن و دور از انتظار نیست.

  

دانلوددانلود

.

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:27 ق.ظ

چقدر جالب. چرا همش پنج؟ مقدسه؟؟

نمیدونم من این کتابهارو نخوندم در واقع اصلا ندیدم کتابهاشو

رضا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:57 ق.ظ

چرا نیازه چون من که هیچی نفهمیدم. هیچ جا چیزی دربارش نبود. در حد یه اسم

توی کتابهای هوروویتس که مجموعه ای با این نام نیست احتمالا اسم اصلی چیزدیگه بوده و ترجمه فارسیشو قدرت پنج نگهبان گذاشتنبا این حساب دو مجموعه هست که ممکنه نسخه اصلی این کتاب باشه ستاره پنج پر و قدرت پنج

رضا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:05 ب.ظ

نه نه. الان که تو اینترنت دیدم نوشته بود قدرت پنج نگهبان

پس دیگه نیاز نیست دربارش جستجو کنم خودت سرچ کردی

رضا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:59 ب.ظ

میگم از این آنتونی، کتابی به اسم محافظان دروازه میشناسی؟ البته یه مجموعس. فکر کنم 4جلد! دوستم میخونه، میگه که خیلی قشنگه. چاپ هم شده

نشنیده بودم اسمشو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد