کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

قانون اول جادوگری ( شمشیر حقیقت )

قانون اول جادوگری ( شمشیر حقیقت )

مجموعه شمشیر حقیقت جلد اول قانون اول جادوگری

نویسنده: تری گودکایند

ترجمه و انتشار: سایت کرم کتاب

داستان در مورد پسری به نام ” ریچارد سایفر ” از شهر وستلند هستش که به تازگی پدرش به طرز وحشتناکی به قتل رسیده و روزی به طور اتفاقی در جنگل ، دختری به نام ” کیلان ” را که از دنیای مردگان عبور کرده نجات می ده و معلوم می شه که این سرزمین سالها پیش توسط جادوگر بزرگ به سه بخش تقسیم شده که توسط مرزهایی محافظت می شن و در وستلند که یکی از این بخش هاست جادویی وجود نداره و سالهاست که جادوگر بزرگ شش شاگرد و دنیاش رو به حال خودش رها کرده و پنهان شده و حالا جادوگری به نام دارکن رال سعی داره با به دست آوردن سه جعبه قدرت “ اوردن ” به قدرت مرگ و زندگی کل خلقت دست پیدا کنه.....

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 8 + ارسال نظر
ایدا پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:04 ق.ظ

داستانش قشنگه اما ترجمه این جور داستان ها{یا شایدم خود زبان اصلیشون}یکم خشکه من زیاد خوشم نمیاد ممنون از اینکه اینقدر فعالی وبلاگت خیلی عالیه

متشکر سر زدی درسته اما جلدهای بعد داستان جذابتر میشه یک هفته نبودم ولی دوباره شروع میکنم به گذاشتن کتاب

رضا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:08 ق.ظ

حیف. کاشکی ب قول خودت از این چیزای منحرفانه توش نمیومد. و اینطور تو میگی من احتمالا تو سن ۱۰۰ سالگی دارم جلد اول مجموعه دومو میخونم

معلوم نیست جلدهخای بعدی کی ترجمه بشه بخصوص اینکه جلد چهار فروشیه و پنج هم بعد انتشار برای فروش قرار میگیره

رضا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ق.ظ

میشه بگی اون موقعی که خواندی کی بوده? چون اون موقع میشه حساب کرد تقریبا هر چند سال ترجمه میشه ی کتاب
واقعا خیلی بده که یه همچین کتابایی ترجمه نشده بمونه. ب نظر من نباید همه چیز رو انداخت گردن سایت های کتابخوانی. خب خود ناشرا و مترجمای کشور باید اینارو خودشون ترجمه و چاپ و ... کنن بعد توی کتابخونه ها قرار داده بشه

اون موقع فکر کنم چهار سال پیش بود . الان یک جلد در حال ترجمست و البته این جلد فکر کنم یک ساله در حال ترجمست و ازش خبری نیست برای همین من جلدهای بعدی رو نخوندم . هم فروشی شدن و هم اغدامه ترجمه نشده
این کتاب برای نمونه اگه توسط یک ناشر ترجمه بشه بر فرض مجوز بگیره باز هم هر جلد شاید صد صفکه سانسور داشته باشه
یعنی دیگه اصلا باید کتاب جدید منتشر کنن بجای ترجمه

رضا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:39 ب.ظ

۲۶ جلد???? تازه خو بدترم شد. الان دقیقا دارم ذوب میشم. الان دیگه به چی امیدوار باشم /؟؟؟/

من خودم به شدت از سبک جادوییش و ماجراش خوشم میومد ( البته از قسمتهای منحرفانش بدم میومد) ولی بعد که دو جلد خوندم دیدم دیگه ادامه نداره . از اون موقع حداقل دو جلد دیگه ترجمه شده

رضا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:24 ق.ظ

راستی این دوازده جلده یا یازده _ دقیق یادم نیست هم خودت گفتی هم یه جای دیگه خوندم _ ولی فقط ۴ جلدش ترجمه شده خو ما فقط تا جلد چهارمش میتونیم بخونیم بقیشو باید امیدوار باشیم نوادگانمون بخونن.o.O

مجموعه ها معمولا دوازده جلدی هست اما این دو مجموعه داره که مجموعه اول با جلد صفر مجموعه دوازده جلد و مجموعه دوم هم تا الان چهار جلد بوده

حامد پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام
میتونید نسخه انگلیسی کتاب رو هم بزارید؟

سلام
معمولا فقط کتابهای ترجمه شده میذارم تنها مورد فن فیکشن بود که انگلیسی گذاشتم
کتابهای انگلیسی این مجموعه در دسترسه

کیمیا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام میشه کتاب قصه های ناتمام و تاریخ سرزمین میانه رو از تالکین بذارید؟ممنون

نمیدونستم تالکین همچین کتابهایی دارهپیدا کردم حتما میذارم

حامد چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام
کتاب جذابیه
منتهی مشکلش اینه ک در مورد قدرتهای اونا هیچ توضیحی نمیده
من تا نصف جلد دو رفتم تا فهمیدم اعتراف گیر یعی چی!

سلام
من خودم خیلی از کتابش خوشم میومد . مجموعه قشنگیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد