کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

مسلک پارسایان ( شمشیر حقیقت )

مسلک پارسایان ( شمشیر حقیقت )

مجموعه شمشیر حقیقت جلد سوم مسلک پارسایان

نویسنده: تری گودکایند

ترجمه و انتشار: سایت گودلایف

بعد از فرار خواهران تاریکی , این خواهران تصمیم می گیرند که از مسبب شکستشون انتقام سختی بگیرند که این فرد کسی نیست جز ریچارد , در این بین ریچارد باید برای حمایت از کیلان و مبارزه با دشمنانش به عنوان رال جدید از قدرتش استفاده کنه و...

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 2 + ارسال نظر
شقایق یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:31 ق.ظ

دلم براتون تنگ شده کاش دو‌باره فعال بشه این سایت عالی
هنوز سر میزنم و هنوز دلتنگ ترجمعه های عالیتون هستم

عذر خواهم از غیر فعال بودن سایت
واقعا وقت و امکان فعالیت ندارم اما درباره ترجمه واقعا ترجمه خاصی انجام ندادم کتاب ها یا در نت موجود بود مثل ژول ورن ها یا روی کم حجم کردن یا یکی کردن فایل ها یا تبدیل به پی دی اف فقط کار کردم تنها فن فیکشن ها بود که از آرشیو شخصی و گذشته خودم بود . ترجمه ها از چند فروم سایت یا گروه ترجمه مختلف بود که زحمت میکشیدن و من فقط از جاهای دیگه اینجا جمع آوری میکردم بعضی از سایت ها ظاهراً دیگه وجود ندارن مثل طلوع رویا و گودلایف بعضی تغییر محتوا دادن یا کلا کار کتابو گذاشتن کنار متاسفانه . برای بسیاری از کتابهایی هم که قرار دادم بارها پیام تهدید و توهین برای من فرستاده شد که اگه چند هزار پیام و نظر تایید نشده و نخونده موجودو بخونن احتمالا بیشتر هم شدن .

مهران یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 07:49 ب.ظ

ممنون آقا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد