کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

پسر سوبک ( ریک ریوردن )

نویسنده: ریک ریوردن

ترجمه: ستیا

این مجموعه بعد از مجموعه‌ی قهرمانان المپ اتفاق می‌افته و شامل شخصیت‌های مجموعه‌ی پرسی جکسون و خدایان یونان و مجموعه‌ی وقایع‌نگاری کین هست. برای درک بهتر این مجموعه‌ی سه جلدی توصیه می‌کنم که هر سه مجموعه رو بخونید.


 

منبع

www.bibliophile.mihanblog.com

دانلود

.


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:13 ب.ظ

کلا ترتیب کتابای رویردن این شکلیه
۱.مجموعه:پرسی جکسون و حدایان یونان
۲.مجموعه:وقایع نگاری کین
۳.مجموعه:قهرمانان المپ
۴.همین مجموعهاس.پسر سوبک کتاب اولشه و سه جلدیه،
ترکیب شخصیت های مجموعه های قبلیه.
۵.مجموعه:مگنوس چیس(که هنوز کامل منتشر نشده)

ترتیب این کتابهارو نمیدونستم البته مال این سه کتاب کوتاه . متشکر برای توضیحات

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:16 ب.ظ

جلدای دیگه هم داره و واقعا به هم مرتبط ان ولی ارزش خوندن رو دارن خیلی عالی هستن.

متشکر خبر دادین . باید یک نگاه بندازم اگه این کتابها مجموعست به صورت مجموعه طبقه بندی کنم

joker یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ق.ظ

رمان جالبی بود .
رمان طعیان گر آتش رو هم بزارین از میلاد میرادی .
و همین طور افسانه اولین رانده شده از میلاد میرادی .
باز هم ممنون از سایت خوبتون

چشم. درباره این دو کتاب اسم یکیشو قبلن شنیده بودم و دارم . اما طبق لیست و کتابهایی که از قبل حاضر کردم دارم کتاب قرار میدم پس به نوبت جلو میرم و نوبت این کتابها هم میشه

Satan پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:07 ب.ظ

ممنون...این مجموعه همین یه جلده یا جلدای دیگه هم داره؟

دارم سه تا داستانو میذارم البته نمیدونم به هم ربط دارن یا نه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد