کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

خون آشام مرموز ( دنیای شبانه )

خون آشام مرموز ( دنیای شبانه )

مجموعه دنیای شبانه جلد اول خون آشام مرموز

نویسنده: ال جی اسمیت

مترجم: فیلاگوند ( علی دهقان )

دنیای شبانه، عشق هرگز این قدر ترسناک نبوده است.

دنیای شبنه یک مکان نیست. اطراف ماست. یک جامعه مخفی از خون آشام ها، گرگینه ها، ساحره ها و مخلوقات تاریکی است که بین ما زندگی می کنند. آنها برای انسان ها زیبا، مهلک و اغواگر هستند. ممکن است دبیر دبیرستانتان یا دوست پسرتان یکی از آنها باشد. قوانین دنیای شبانه می گوید که شکار انسان ها موردی ندارد. بازی با قلبشان موردی ندارد و حتی کشتنشان موردی نداردف. فقط دو کار است که نمی توانید با آنها بکنید....

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 9 + ارسال نظر
یاسی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام،قشنگه رمانش؟به نظرتون ارزش داره بخونمش؟

arya stark پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:52 ب.ظ

خبر ندارین جلد دوم کی میاد؟

نازنین جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام
در صورت امکان جلد های دیگر رو به زبان اصلی بگذارید.
مرسی

S.S جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:55 ق.ظ

سلامممم خیلی ممنون از وبه عالیتون من دارم سعی خودمو میکنم که تمامه کتاباتونو بخونم همشون عالین دستتون درد نکنه ولی ماشاال... اینقدر زیادن که من یکی که امیدی به این که بتونم تمامشونو بخونم ندارم ولی بازم ممنوووووون

سلام خوشحالم راضی بودین

نیلو پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:54 ب.ظ

جلد دوم لطفا

جلد دوم ترجمه نشده متاسفانه

رزیتا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:08 ب.ظ http://roziplyboy.blogfa.com

لطفا جلد های دیگش هم بزارید ممنون درضمن رمان عالی بود

فعلا ترجمه نشده به محض اومدن حتما میذارم

کیمیا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ب.ظ

خاطرات یک خون آشام رو میگم جلد6رو نوشتی ترجمه نشده..کی ترجمه میشه؟
راستی این دنیای شبانه کامله؟؟ینی بقیه جلداشم کامل هس؟؟بازم ممنون

نه تا جایی که اطلاع دارم ادامش ترجمه نشده مترجم این مجموعه به دلیل مشغله کمی کند شده . ترجمه این مجموعه مال وبلاگ میستیک فالز هست و از جلد ششم تا الان 32 فصل ترجمه شده
دنیای شبنه هم مجموعست اما فعلا همین یک جلد ترجمه شده

مهسا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:00 ب.ظ http://pinkgirl.mihanblog.com/

آخخخخخخخخخخخخخخ جووووووووووووووون خون اشامممم

ممنون بسیااااااااااار

ب ما سر بزنین

من هم اومدم کله زدممتشکر سر زدی بیشتر از این کارها بکنید

هستی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

قشنگه؟؟؟؟؟؟نگو نخوندی...........

نخوندمتعداد کتابها زیاده . من دارم هر هفته 5 یا 6 و گاهی هم بیشتر کتاب میذارم وقت ندارم با این سرت این همههههههههههه کتاب بخونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد