کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر 34 ساله ( ج ک رولینگ )

هری پاتر 34 ساله ( ج ک رولینگ )

نویسنده: ج ک رولینگ

ترجمه: امید - انتشار سایت دمنتور

اگر می‌خواهید بدانید هری پاتر در ۳۴ سالگی چه وضعی پیدا کرده، از بچه‌هایش، هرماینی، رون، لونا و… باخبر شوید، خواندن این داستان جذاب را از دست ندهید. این داستان کوتاه در پاترمور توسط رولینگ منتشر شده بود.

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:33 ب.ظ

این سایتtrainbit که ارور میده

لینکو عوض کردم
متشکر خبر دادین

F@RH@D سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:42 ب.ظ

*****هری پاتر و پسر نفرین شده ****
***جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها****
خبرهای جدیدن که به زودی از دنیای هری پاتر میشنوید.
دومیه قراره فیلم بسازن بازیگراش انتخاب شدن. اولیه ام رولینگ داره نمایشنامشو مینویسه سال 2016 روی صحنه تو نیویورک

سلام
یک فیلمنامه سه گانه درباره کتاب هری پاتر و زیستگاه آنها هست که طبق یکی از کتابهای رولینگ قراره فیلم بشه
داستانش درباره کاشفی هست که هیولاها و موجودات جادویی مختلفو کشف کرده و نتیجش نوشته شدن کتاب جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها شده که در آینده ( دوره هری پاتر ) توی هاگوارتز تدریس میشه
طبق اعلام سازنده فیلم هری پاتر و رون و هرمیون فقط چند صحنه کوتاه اون هم در هاگوارتز توی فیلم حظور دارن بقیش درباره شخصیت اصلی یعنی کاشف موجودات جادویی هست

مهسا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ب.ظ http://pinkgirl.mihanblog.com/

من دوباره اومدم کله زدم
هیچی گفتم در جریان باوشی

من هم سر زدم

رضا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:05 ب.ظ

من تا جاییکه یادمه و تحقیق کردم، رولینگ داره دوباره مینویسه، منتهی فکر کنم فیلمنامه، برای ادامه فیلم هری پاتر ک فکر میکنم توی سن 37 سالگی همچین چیزی باشه

خوب قبلا هم شایعاتی بود اما همیشه تهش رولینگ گفت دیگه کاری با داستان هری پاتر نداره

رضا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:22 ب.ظ

اینو قبلا خونده بودم ولی تقریبا با نظر این دوستمون موافقم که مسخره بود با جواب شما هم موافقم که رولینگ مقصر بود الکی مثلا نیاز به تایید من بود من بیشتر مشکلم با جایی بود که پسر ریموس رو اینطور توصیف کرده بود. خیلی داغونم کرد واقعا باورم نمیشد. البته از این ریتا اسکیتر همه چی بر میاد زنیکه ی...

خوب رولینگ که گفته دیگه هری پاتر تموم شده و ادامه نمیده فقط همین چند داستان کوچیک ازش منتشر شده . که به نظر جنبه سر کاری داره
کلی با ریتا دشمنی که

هستی پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

مسخره بود

مقصر رولینگه

حامد چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ق.ظ

سلاممتشکر وقتی پستتو دیدم یادم اومد رولینگ داستانهایی داره که هنوز نذاشتم رفتم سر پوشش تا بذارم
متشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد