کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

شبح سالن اجتماعات ( آر ال استاین )

شبح سالن اجتماعات ( آر ال استاین )

نویسنده: آر ال استاین

هترین دوست بروک، زیکى، در مدرسه نقش اصلى یک نمایش را به عهده داشت. نقش اش شبح بود. زیکى کاملاً در نقش خود غرق شده بود . او عاشق پوشیدن لباس مخصوصش و ترساندن هنرپیشه هاى آن نمایش بود. بروک احساس کرد که زیکى زیاد در نقش خود غرق شده است. اما بعد اتفاق واقعاً ترسناکى شروع شد. یک تکه کاغذ در بخشى از صحنه نمایش پیدا شد «از خانه ى من دور شو.» لامپ شکست و پایین افتاد....

 

 

منبع

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:10 ق.ظ

دیگه هیچ وبی تو زمینه فانتزی کار نمیکنه ما هم که تو وبلاگ آکادمی رمان خوانان وحشت(ss1013) بودیم یکم کار میکردیم یکی زد هکمون کرد .... کلا کتاب برا دانلود پیدا نمیشه فکر کنم حجم دانلود اضافی بیارم .

من که کتاب زیاد میذارم من خودم بیشتر حجم دانلودم انیمه و تازگی فیلمه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد