کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

زهر شیطان ( دیابلو )

زهر شیطان ( دیابلو )

مجموعه دیابلو جلد اول زهر شیطان

نویسنده: روبرت. ب . مارک

خلاصه داستان : سیگارد جنگجوی ارتش انسانها ناگهان در وسط یک جنگل اسرارآمیز در شب ارواح به هوش میاد و آخرین چیزی که یادش هست اینه که در ارتش انسانها در حال مبارزه با شیاطین بوده!! سیگارد که هم نگران خانوادش هست هم سرنوشت جنگ باید از میان جنگل عبور کرده تا به سرزمین خودش برسه تا بفهمه چه اتفاقی برای بقیه افتاده پس با سیگارد همراه بشید تا ادامه داستان اونو بفهمید.

  

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 12 + ارسال نظر
مهری یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام دوست عزیز من وبلاگتون رو خیلی دوست دارم خواهش میکنم جلدهای جدید 39سرنخ رو بگذارید و کتابهای خون واقعی رو هم اضافه کنین به کتاب هاتون ممنونن

سلام متشکر از لطفتون
مجموعه خون واقعی هست و تمام جلدهای مجموعه 39 سرنخ . بقیه جلدها این دو مجموعه به این علت وجود نداره چون یا ترجمه نشده یا به صورت رایگان در نت وجود نداره

رضا جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:15 ب.ظ

خسته نباشی دلاور. تو میتونی

میتونم اما سختههههههههههههه

رضا جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ق.ظ

خراب شدن؟

تا الان کلی لینک درست کردم البته فقط فن فیکشن . خیلی وقت گیره

رضا چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ب.ظ

آره درست میگی. بعضی وقتا واقعا آدم از این قوانین 18 سال خوشش میاد

فعلا که تمام وقت اومدنم به نت شده درست کردن پستهای فن فیکشن و آپلود فن ها
370 مگ فن فیکشن تا الان گذاشتم و حالا دوباره باید آپلود کنم

رضا سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:30 ب.ظ

چه جالب. اونا از ما مسلمون ترن

نوچ فقط قوانین دارن . مثلا محدودیت برای چیزهای مختلف مثل محدودیت 18 سال برای دیدن فیلمهای با صحنه و یا مصرف مشروبات . یا 16 سال برای فیلمهای با خشونت و خون ریزی بالا .

رضا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:23 ب.ظ

حتی توی آمریکا؟ آخ که چقد این دیدن داره

توی آمریکا قوانین سختتره . توی ایران که نرم افزار فیلم و هیچی محدودیت نداره . هر چی بخوای پیدا میشه

رضا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ق.ظ

نه خدایی با سانسور کیفیتش صفر نشد؟

من که با سانسور ترجیح میدادم . چون سریالش حتی توی آمرکا محدودیت سنی داره به دلیل مسائل اخلاقی و خشونت و خون ریزی زیاد

رضا دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:31 ق.ظ

ما چیکار به سریالش داریم؟!
البته من از خدامه سریالشو دان کنم ببینم ولی اینطور ک میگین احتمال کشته شدنم زیاده

فیلم سانسور شدشو سایت وینترفیل میذاشت برای دانلود من هم از اونجا مقداریشو گرفتم دیدم

عرفان شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ب.ظ

سایت دوران اژدها کمیک ها و بقیه کتاب های دیابلو رو ارائه میده البته برای فروش

نمیدونستم اما اگه برای فروشه که خوب نیست حداقل بدرد من نمیخوره چون اهل خرید نیستم اون هم برای گذاشتن اینجا

رضا جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:48 ب.ظ

باز خوبه خو. اینکه نغمه یخ و آتشو ترجمه کنه بهتره. خدا رو چه دیدی شاید تا چند سال دیگه کل کتاباش ترجمه شدشو بود. فقط اون فایلا یه هکری، چمیدونم کد‌شو بشکونن، صاحابشون پیدا بشه.

خوب تا بخواد اون مجموعه کامل ترجمه بشه سریالش تموم شده

رضا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:42 ق.ظ

این دیابلو مجموعه ای هستش؟ یا تک جلده؟
راستی اون فنا ک میگی رمزش یادت نیست فن کاملن؟؟؟؟؟

دیابلو مجموعست مثل وارکرافت . من که اهل بازی نیستم اما فکر کنم بازی این هم باشه . فعلا هم فقط همین یک جلد اون هم به دست مترجم مجموعه وارکرافت ترجمه شده. الان هم مترجم این مجموعه داره جلد پنج مجموعه نغمه آتش و یخو ترجمه میکنه پس فکر نکنم ترجمه این مجموعه رو ادامه بده
مسئله همین جاست هیچی ازشون یادم نیست نه میدونم کامل هست نه ناقص فقط فایل فشردست

حسبن سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام خسته نباشی می خواستم بپرسم چنتا فن فیکشن ناقص دیگه مونده

سلام
خودم هم راستش نمیدونم . یک تعداد فن دارم که پوشه بندی و مرتب توی آرشیو بوده اما یک تعداد هم هست که با فصلهای به هم ریخته توی یک پوشه هست و مرتب کردنش سخته اما بدترین مورد اینه که یک تعداد فن قدیمی دارم که مال سالها پیشه و به صورت فشرده و رمزدار بوده و الان بعد چند سال رمزهای این فایلها یادم نیست نمیدونم چی بوده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد