کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

حمله فانوس های شیطان ( آر ال استاین )

حمله فانوس های شیطان ( آر ال استاین )

نویسنده: آر ال استاین

هیچ چیز نمیتواند هالوین را خراب کند.هالوین جشن مورد علاقه درو بروکمن است و امسال خیلی عالی خواهد بود.خیلی بهتر از پارسال و یا سالی که لی و تابی آن شوخی را با ان ها کردند.یک شوخی مسخره با درو و بهترین دوستش واکر.بله امسال درو و واکر یک نقشه دارند.نقشه ای برای انتقام.نقشه شان شامل دو سر کدو تنبل ترسناک است.اما اشتباهی رخ میدهد.چون سر ها خیلی واقعی هستند و صدای وحشتناکی هم دارند و از دهانشان اتش زبانه میکشد...

 

 

منبع

دانلوددانلود

.

نظرات 4 + ارسال نظر
مبین جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام واقعا تاسف داره که با این وب عالى بعضى کتاباتون کامل نیست اگه کاملة کنید وابا ممنون میشم مرسى دوست عزیز:

هرچی مرچی جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.harchi-marchi.blogfa.com

سلام ممنون که سرزدی
اره درباره یکی ازکتابهای ار ال استاینی کع دارم میخوام تایپ کنم
چه راهی هست بدون این که تایپ منتشر کنم؟ عکس بگیرم؟

بیاین لطفا به وبم وبگین

سلام
اومدم سر زدم نظر گذاشتم

حسبن یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:55 ق.ظ

فکر کنم دارم معتاد میشم فن فیکشن جدید کی گزاشته می شه ممنون

هارد اکسترنالممممممم خراب شدددددددددددددددددددددد
800 گیگ فایل همش از دسترس خارج شده

هستی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:02 ق.ظ

یعنی کل وبم پرید

آدرس وبلاگووووووووووووووووووووووووو نذاشتیییییییییییییییییییییی
دوباره وبلاگ درست کن
اما فکر کنم بشه درست کرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد