کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

کابوس ها ( ار ال استاین )

کابوس ها ( ار ال استاین )

نویسنده: آر ال استاین

این فقط یک خواب بد است. اما انگار خیلی واقعی است.

مگی تراورز هر شب همان خواب وحشتناک را می بیند. او هر شب مجبور است همان قتل را تماشا کن. و هر شب دختر توی خوابش درخواست کمک می کند. مگی از این که دوباره بخوابد می ترسد. اما وقتی این خواب وحشتناک واقعیت پیدا می کند و اتفاق های مهیبی می افتند، کابوس واقعی بیدار ماندن است!
 

 

منبع

دانلوددانلود

.

نظرات 12 + ارسال نظر

توروخدا کتاب اولین وحشت و دیدار مجدد سیاهی رو بزار من تو بازارم پیداش نمیکنم

T.RUBEL سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام کتاب قشنگیه ولی راستش صفحه ی آخرش نیست

PANI شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام میشع کتاب پارک وحشت دوازده که اسمش ترس و لرزه و بازری پیداش نمیکنم

من سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام امکانش هست پارک وحشت ۱۲ که اسمش پارک ترس و لرز هست بزاری خیلی ممنون

کیمیا جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ب.ظ

عاشق کتاب های ار.ال استاینم
راستی میشه درخواست یه کتاب بدم؟ لطفا کتاب چنگال مرگ رو بزار
سایتت خیلی باحاله دمت گرم

متشکراین کتاب و متاسفانه ندارم

مهشید یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:34 ب.ظ

تشکر بابت گذاشتنش.
ببینم، اون نوک انگشتای تو بود تو بعضی صفحات افتاده بود؟خخخخ

نوچ انگشت عکاس کتاب بود

مهشید یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:32 ب.ظ

این اولین داستان آر.ال.استاینه که بچگونه نبود و من ازش خوشم اومد.تا آخرش رو با هیجان خوندم. فقط یه مشکل داشت که ایده هاش تکراری بودن:خونه ی جدید که جن زده ست-دختر روانی-دختری که قدرتهای خاص داشت

من نخوندم ولی کتابهاش زیاد طرفدار داره

کیمیا احسانی سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام سلام من برگشتم به خونه...اولالا میبینم پست جدید گزاشتی...خیلی باحال نستن ولی هی چه میشع کرد در هر صورت میسی...

سلام
امیدوارم از مطالعه لذت ببری

حسبن چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:40 ق.ظ

اره ایرانسل هم گاهی بچه بازی در می یاره
فن فیکشن چی شد نداری بزاری

امروز هم نتم تمام روز قطع بود
هر جور تونستم یک فن فیکشن امشب گذاشتم . اون هم یکی از اون خوباش که میخواستم آخر سر بذارم
فقط دعا کنید هاردم نسوخته باشه و فایلها پاک نشده باشه

حسبن چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:44 ق.ظ

خوب اون فن ها رو گذاشتی اگه نذاشتی می شه خواهش کنم بزاری

تا الان اینترنتم قطع بودمشکل پشت مشکل
الان دیدم سایت شاتل تغییرات داشته . حتی به خودشون زحمت ندادن اطلاع رسانی کنن که نت قطعه

عرفان سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ب.ظ

پس یعنی بدبخت شدیم رفت دیگه؟
من برای فن هایی که رمز داشتن داشتم دنبال نرم افزار رمز شکن میگشتم....


باید هاردو ببرم نمایندگی شرکتی که گارانتی کرده ببینم چی میگن . خدا کنه نسوخته باشه یا بشه درست کرد
نرم افزاری پیدا کردی باز هم خبر بده . من که هنوز امیدوارم

حسبن سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:36 ب.ظ

تا کی فن فیکشن نداریم

دو تا فن دارم روی دسکتاب اما همه فایلهام پرید یعنی هارد کار نمیکنه کل آرشیو انیمه فیلم سریال و کتاب و چیزهای دیگه الان در دسترس نیستفقط بخشی که روی این سیستم بود همچنان هست مثل کتابهایی که قبلا گذاشته بودم وبلاگ
هاردم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد