کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و میراث تاوانا ( فن فیکشن )

هری پاتر و میراث تاوانا ( فن فیکشن )

فن فیکشن هری پاتر و میراث تاوانا ( ناقص )

نویسنده:  ali_dj

یک فن فیکشن ناقص دیگه مربوط به بعد از کتاب ششم هری پاتر . در ابتدا فکر کردم به خاطر  نام تاوانا این داستان ربطی به آفریقا داره اما این نام به فرد اشاره داشت . داستان قدیمی هست و متاسفانه باید ذکر کنم فصل هشتم این داستان موجود نیست و فایلی هم که از فصل هشتم این داستان وجود داره خراب هست . غلطفهای املایی وجود داره و همچنین گاهی اشتباهات دستوری اما داستان نسبتا قلم روانی داره . چون هنوز اونقدر نخوندم که بتونم در باره ایده ها و خود داستان نظر بدم دعوت میکنم شما هم این فن فیکشن قدیمی و ناقصو دریافت و مطالعه کنید.

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 13 + ارسال نظر
حنانه یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام
این فن ها دیگه کامل نمیشن؟

رضا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ

اوه اوه آمار و ارقام بدجوری بالاس. میدونستم افراد طرفدار این سایت زیادن ولی نمیدونستم انقدر

بازدید زیاده دانلود هم گاهی زیاد گاهی کم اما نظر خیلی کم

رضا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:19 ب.ظ

راستش اینه که نمیتونم درکت کنم چون جات نیستم. اما شاید بتونم بفهمم چی میگی. حق باتوعه. فن فیکشن، یا کلی کتاب های دیگه، به جرات میتونم بگم اینجا بهترین منبعیه که امکان داره وجود داشته باشه. اما خب اگه بقیه کتاب ها رو ول کنیم و فقط فن فیکشن رو بچسبیم، بازم اینجا توی سرچ با نام فن فیکشن بهترین جاییه که پیدا میشه و اولین. و با این پشت کار و اطلاعاتی که تو داری مطمئناً برای یک فن نویس بهترین کمک میتونی باشی. و در ضمن علاقت به فن فیکشن واقعا عصر قابل انکاره! این چیزها رو بعضیا دیر میفهمن. اما خب میدونی توی دیدن هم اینجا با یه سایت که انجمن داره واضحه. کاملا اون طرف نویسنده فکر می کنه که اونجا از طرف افراد زیادی بهش کمک میشه چون می بینه تاپیک ها و نظرات و اینا رو. اما بازم میگم، اگه اینجا و تو رو بهتر بشناسه اونوقت زمانیه که حتما باهات کار داره.

خوب توی سایتهایی که میگی معمولا نظر کمه حتی همونجاها هم افراد کمی فن میخونن یا حاضر به نظر دادن هستن . علاوه بر اینکه نه فقط توی فن بلکه توی خیلی کتابها اگه توی گوگل سرچ کنی اینجا توی صفحه اول میاد برات . تازه از بعضی از سایتها رتبه بالاتری توی الکسا داره
رضا کدوم سایت روزی 800 تا 1000 بازدید داره ( البته تا 1400 هم ماه رمضون بازدید داشت اینجا ) وقتی میگم بازدید یعنی 800 تا 1000 نفر و یعنی 8000 تا 12000 صفحه عوض کردن روزانه که برای خودم هم عجیبهمثلا این چند هفته بازدید کم شده اما با وجود همین کم شدن از 900 نفر پایینتر نیومده

Ali پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:20 ق.ظ

سلام
میگم شاید نظرات کمه چون قسمت نظرات جاش بده من خودم کلی گشتم تا پیدا کردم نمیدونم شاید مشکل از منه.
اگه نظرات بزارید ادامه مطلب زیر دانلود جاش بهتر نیس؟
یا یه جایی که بشه داخلش چت کرد راجب کتاب. چون نویسنده هایه جدید داستان اولشونه همون طور که آقا رضا گفتن. البته اگه میشه

سلام
قسمت نظرات که علتش قالب . نمیدونم چکارش کنم بخوام درست بشه باید قالب عوض کنم
چت قبلا گذاشته بودم اما دیدم لود وب کند میشه حذف کردم . الان هم تمام عکسها کم حجم میشه و تازه توی سایز کوچیک میذارم تا سبکتر باشن و سرعت باز شدن اینجا بهتر باشه .
تنها چیزی که احتمالا الان بقیه ناراضی باشن پنجره های تبلیغاتی هست که اون هم دلیل داشت گذاشتم

mehran پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:52 ق.ظ

بد این همه مدت نمیدونم باید داداش صدات کنیم یا ابجی در هر صورت داداش غصه نخور این وب بازدید کننده های ثابتشو هنوز داره. یه فن بذار بشین تعداد دانلودشو ببین یا تعداد مراجعین تو روزو. تمام سایتای هری پاتری استخونشم پوسونده شده ولی اینجا هنوز تعدادی میان نظر میدن و خیلی ها هم نظر نمیدن. مطمئنا بازدید کننده زیادی داری و خیلیاشونم از اون فن خونای قهارن پس خواهشا دلسرد نشو. برا شخص من این وب تکه

مهران تو بیا سر بزن فقط حالا هر چی خواستی صدا کنبله فن های ناقص حداقل 70 دانلود داره که خیلی هم خوبه . اگه دانلود و بازدید نداشت نمیذاشتم چون درد سر هر کدوم خیلی زیاده
متشکر همچنان سر میزنی

رضا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ق.ظ

احتمالا توی سایت هایی میزارن که انجمن داشته باشه دیگه. نه؟ چون میخوان که از طرف همه بهشون کمک بشه و اونجا دستشون باز تره. وگرنه آخرش هم برای یه همچین وبلاگی مث وب تو هستش.
اوهوم اون وراثت رو دارم میخونم. ولی این همون فیلمه نیست که یه پسر کشاورزیه بعد یه تخم اژدها پیدا میکنه و سربازا حمله میکنن خونوادشو میکشن و اژدهاش به دنیا میاد و اینا،؟؟ اسمش پسر اژدها سوار بود فیلمه

من هم درک میکنم جاهای دیگه برای گذاشتن بهتره . خودم هم راستش ترجیه میدادم چند جا منتشر بشه فن ها اما دلم میخواست حداقل نقشی داشته باشم . خودت میدونی چقدر فن خوندم و دارم . تا الان این همه فن فیکشن گذاشتم وبم و باز هم دارم میذارم . خوب ناراحت شدم دیدم با اینکه کلمه فن فیکشن هری پاتری یا فن های مختلفو سرچ کنی اینجا اولین گزینه هست اما کسی نه نظر میخواد نه کمک میکنه . درباره این فن ها دوست داشتم ایده بدم یا کمک کنم اما نویسنده ها جاهای دیگه رو ترجیح دادن من هم بی خیال شدم
فکر نکنم در نهایت هم اینجا نه کسی کمک کنه نه داستانی بنویسه

بله وراثت همون فیلم پسر اژدها سواره اما فیلمش چرت بود و یک شکست بزرگ . چون تحریف کردن کتابو و چیزی ساختن که اصلا ارزش دیدن نداره .
پیشنهاد می کنم کتابو بخونی چون واقعا فیلم و کتاب قابل مقایسه نیست . تازه فیلم دو یا سه کتابو به صورت خلاصه و تحریف شده در بر میگیره ولی کتاب چهار جلده

Ali سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام ببخشید یه چن وقتی نبودم. فن خوبی بود حیف که فصل 8 نبود چون فصل حساسی بود دستت درد نکنه زحمت کشیدی. منتظر فن های آینده هستم.

سلام
بله فصل 8 نبود من هم نداشتم . سعی میکنم زود فن فیکشن بعدی رو قرار بدم . الان هم البته دو تا حاضر دارم

samya سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام
چه کتابی غیر از کتابهای دارن شان بهم پیشنهاد میدین بخونم؟
میخام درحد همونا باشن
خیلی بیکارم

دارن شان که سبکش ترسناک و تاریکه . توی اون سبک کتاب دیگه نیست . من هم نمیدونم چه سبکی دوست دارین . مثلا مجموعه دلتورا از امیلی رودا قشنگه که سبکش حماسی جادویی هست و مجموعه وراثت کریستوفر پائولینی که شمشیر و اژدها و جادو هست ووو
بسته به علاقه خودتون باید کتاب انتخاب کنید من هم نمیدونم چه سبکی دوست دارین .
اینجا که کتابخونه فانتزی هست و همه کتابهای فانتزی احتمالا کتاب برای شما پیدا میشه

mehran دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:34 ب.ظ

ممنون ادمین جان کتاب متوسطی بود ولی ارزش خوندنو داره یه ذره غلط املایی زیاد داشت ولی میشه تو این دوره خشکسالی فن قناعت کرد به این جور فن ها. دست گلت درد نکنه خیلی وقت بود سر نزده بودم
یه سری فن قرار بود بنویسن چی شد

با اینکه این فن ها ناقص هستن بعضی هم خیلی ضعیف اما باز هم بالای 150 دانلود دارن که عجیبه
بله بله خیلی ها دیگه سر نمیزنن اینجا برای همین نظر نیست من هم مثل قبل کتاب نمیذارم

رضا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:04 ب.ظ

اوه او چند روز نبودم نیگا چقدر کتاب گذاشتی. ولی این فنه اسمش جالبه. هر چند نمیدونم امکان داره بخونمش یا نه
می خوام اراگون بخونم. راستی یه عزیزی توی بوک پیج شروع کرده به نوشتن یه فن. هری پاتر و جدال عشق و نفرت

سلام چه عجب از این طرف هااراگون هنوز نخوندی ؟ مجموعه وراثت اسمشه برو قسمت کریستوفر پائولینی لینک دانلود همینجا هست .
توی بوک پیچ فقط نه ظاهرا توی چند سایت کتابشو گذاشته متاسفانه هیچ کدوم از کسایی که دارن داستان مینویسن اینجا داستان خودشونو نذاشتن . ترجیه دادن توی سایتهای مختلف بذارن
الان چهار داستان داره نوشته میشه یکی هم کامل بود قرار بود ویرایش بشه بذارم که نویسنده بی معرفتش دیگه نیست و یکی هم میگفت جلد اولو کامل کرده اما اون بی معرفت هم دیگه هی دنیا .

majid یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام. خسته نباشین. من همه فن های وبلاگ رو خوندم و از ارباب جادو و جادوگران ارباب خوشم میاد. اگه میشه یکی دوتا فن کامل بزارید. thanks again

سلام متشکر سر زدین. همه روووووووووووووو . خوب پس کلی وقت گذاشتین . چهار فن در حال نگارش هست اما با وجود اینکه اینجا شلوغترین و پر دانلودترین سایت هری پاتری هست احتمال زیاد هیچکدوم از نویسنده ها اینجا اختصاصا داستان منتشر نکردن . من هم منتظرم داستانها کامل بشه بعد بذارم

A.B یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ب.ظ

ممنون بد نبود به هر حال از خیلی از فن ها بهتر بود ولی من به شخصه خیلی خوشم نیومد

سعی میکنم باز هم بذارم
این چند روز زیاد حال ندارم اینجا هم دیگه نظر نایاب شده برای همین کمتر مطلب میذارم

msa جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:01 ب.ظ

اولین دانلود d:
من همه ی فن های وبلاگت رو خوندم بعلاوه چند تا داستان دیگه
خسته نباشی وبلاگ خوبی داری

متشکر
باز هم سر بزن باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد