کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

بازی های ترس ( آر ال استاین )

بازی های ترس ( آر ال استاین )

بازی های ترس بخش اول

نویسنده: آر ال استاین

دوازده بچه بسیار باهوش و رقابت طلب برای شرکت در رقابتی برای بقا به نام " بازی های زندگی " انتخاب می شوند.آن ها نه تنها مجبورند با خطرات زندگی در یک جزیره ی استوایی دست و پنجه نرم کنند ، بلکه موجودات شیطانی که در آن نواحی زندگی می کنند هم روبرو می شوند .... موجوداتی که در انتظار قربانی بعدی شان هستند..

 

 

سعی کردم نسخه کم حجمتری قرار بدم اما به دلیل نوع فایل pdf سایت منتشر کننده امکانش وجود نداشت پس لینک اصلی منبعو قرار دادم.

منبع www.2brave.blogfa.com

دانلود

.

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:25 ب.ظ

هستی جان میشه بگی کاملس رو از کجا پیدا کردی ممنون میشم

[ بدون نام ] جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ب.ظ

ممنون که گذاشتید قشنگ بود . فقط حیف که کامل نبود .
ممنون می شم اگه بقیشم پیدا کردید بزارین .

خواهش میکنمخوشحالم راضی بودی. اگه بقیشو پیدا کردم حتما میذارم

[ بدون نام ] جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:40 ق.ظ

پس بقیش چی ؟

همینقدر از این کتاب توی نت بود این هم منبعش مال وبلاگ دیگه بود من فقط کم حجمتر کردم و گذاشتم

هستی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

نمیخواد پیدا کردم

چه سرعتی

هستی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

اینو خوندم خوب بود سه گانش................جایی سراغنداری مانگا داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟

به رفتی دنبال مانگا خوندن من خودم طرفدار انیمه هستم
وبلاگت که هنوز درست نشده خو من کجا نظر بذارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد