کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

بازی های ترس ( آر ال استاین )

بازی های ترس ( آر ال استاین )

بازی های ترس بخش دوم

نویسنده: آر ال استاین

دوازده بچه بسیار باهوش و رقابت طلب برای شرکت در رقابتی برای بقا به نام " بازی های زندگی " انتخاب می شوند.آن ها نه تنها مجبورند با خطرات زندگی در یک جزیره ی استوایی دست و پنجه نرم کنند ، بلکه موجودات شیطانی که در آن نواحی زندگی می کنند هم روبرو می شوند .... موجوداتی که در انتظار قربانی بعدی شان هستند..

 

 

منبع www.2brave.blogfa.com

دانلوددانلود

.

نظرات 7 + ارسال نظر
یه آدم ساده شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 09:14 ب.ظ

من معتاد این داستان شدم دلم میخواد بدونم ادامش چیه
تروخدا میشه بگید چجوری پیداش کنم

من دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:41 ب.ظ

پس بقیش چی؟

در همین حد منتشر کننده نتی این کتاب داخل نت گذاشته متاسفانه

aezoo چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام

غ شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:25 ب.ظ

چرا این قسمت دوم از صفحه چهل و سومه؟

بهار سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام میشه شماره ۳ اش روهم بذارید؟(هیچ کس زنده نمی ماند)

سلام گشتم نبود و من هم نداشتم متاسفانه

کیمیا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام بازی های ترس هیمن دو قسمته؟

سلام
من وقتی قسمت اولو گذاشتم فکر کردم کامله اما قسمت دوم کتاب که قرار گرفت متوجه شدم کتاب کامل نبوده برای همین زود گذاشتمش

محمد جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:37 ق.ظ

سلام خسته نباشی.من اکثر کتابای دارن شان رو خوندم هیچکدومش این مجموعه سه گانه نمیشه لطفا جلد دوم و سومش رو واسه دانلود بزارید(از چ چیزی بیشتر میترسی، و کی زنده نماند)

سلام . این کتابهایی که گفتین که مال دارن شان نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد