کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

در جستجوی دلتورا ( کل مجموعه + لینک کلی )

Deltora Quest

در جستجوی دلتورا

نویسنده: امیلی رودا

در جستجوی دلتورا داستانی فانتزی و متشکل از سه مجموعه، نوشتهٔ امیلی رودا نویسنده ی استرالیایی است. داستان درباره ی سه همسفر است که سرزمین تخیلی دلتورا را به دنبال تکمیل کمربند دلتورا و شکست خادمان ارباب سایه های اهریمنی زیر پا می گذارند. سه مجموعه شامل ۱۵ کتاب می شوند که ۸ کتاب اول در جستجوی دلتورا، ۳ جلد بعدی سرزمین سایه های دلتورا و ۴ جلد آخر اژدهایان دلتورا نام دارند. انیمشن و بازی رایانه ای در جستجوی دلتورا به ترتیب توسط تلویزیون ژاپن و شرکت نینتندو دی اس نیز ساخته شده‌اند.

 

 

جنگل های سکوت

دانلوددستیار یک شبح

جنگل های سکوت - تایپ شده

دانلوددستیار یک شبح

دریاچه اشک

دانلوددستیار یک شبح

دریاچه اشک - تایپ شده

دانلوددستیار یک شبح

شهر موش ها

دانلوددستیار یک شبح

شهر موش ها - تایپ شده

دانلوددستیار یک شبح

شن های روان

دانلوددستیار یک شبح

شن های روان - تایپ شده

دانلوددستیار یک شبح

کوهستان وحشت

دانلوددستیار یک شبح

کوهستان وحشت - تایپ شده

دانلوددستیار یک شبح

هزارتوی هیولا

دانلوددستیار یک شبح

دره گمشدگان

دانلوددستیار یک شبح

بازگشت به دل

دانلوددستیار یک شبح

لینک کل مجموعه شامل 8 جلد در یک فایل کلی

با حجم 27 مگ

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 38 + ارسال نظر
تبسم شنبه 29 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 11:19 ق.ظ

چرا جلد ۵ اینجوری بود درست توی جای حساسش چند صفحه اش نبود آخرشم قاطی پاتی بود خیلی ضد حال بدی خوردم

سارینا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 09:42 ب.ظ

: خیلی قشنگه

Tara شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:47 ب.ظ

قشنگ نبود

هلن چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:18 ب.ظ

من عاشقشم میشه تو تلگرام بزارید

خود کتابشو ارسال فایل نکردم اما لینک داده بودم

هلن چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:17 ب.ظ

20

Siroos سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 ب.ظ

چرا چند قسمت از جلد پنج تو کتاب تایپ نشده؟

فکر میکردم کامل تایپ شدهاحتمالا توی فایل اسکن نبوده برای همین توی تایپ هم جا افتاده

Siroos سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:24 ق.ظ

کتاب هیولاهای دلتورا رو نداری؟

نه این کتابهای مرتبط با کتاب اصلی رو ندارم
قبلا گشتم اما نبود

Am یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون.میشه بگین نسخه انگلیسی دلتورا کتابشو از کجا میتونم پیدا کنم؟!

سلام
نمیدونم من خودم هم ندارم نسخه انگلیسی

ا.پ چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام ممنون از کتابخانه دقیق و حساب شده تون لینک زیر مربوط به نسخه ی تایپ شده کتاب شن های روان است که توی خود وبلاگتون بود:

http://book-man.blogsky.com/1394/01/15/post-572/

سلام
متشکر خبر دادین البته دوباره آپلود و لینکو درست کردم

کارو یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:13 ق.ظ

زحمت میکشی دوست عزیز.
بعد از مدت ها استفاده از کتاب ها، دیدم بی انصافیه اگر نظر ندم.
واجب شد ازت تشکر کنم.
برقرار باشی همیشه.

لطف دارین
متشکر همیشه سر بزنین

withoutsense جمعه 25 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:31 ق.ظ

سلام
همونجوری که یکی از دوستان اشاره کردن جلد چهارم یعنی شن های روان نسخه تایپ شده بجای اینکه کتاب چهارم باشه کتاب سومه
هردو لینک رو هم تست کردم و تو هردوتاش کتاب سوم بود لطفا این مشکل رو رفع کنید
و اینکه اگه دوستان تو تلگرام گروه مربوط به کتاب رمان داشتن به آیدی من پیام بدن
@The_heaviness_of_the_heart
ممنون

متشکر خبر دادین سریع تست میکنم و درستشو میذارم

لینک تصحیح شد

Jasmine پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام ببخشید یک سوال چطور میشه برای ترجمه کردن کمک کرد؟ یعنی جایی باید عضو بود؟

سلام اگه تلگرام دارین اونجا میشه دربارش پیام دادنه جایی برای ترجمه نمیخواد عضو باشین اگه بتونین که خبر خوبیه و استقبال میکنم

anahid شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ب.ظ

وای مرسی دمتون گرم این فایل کلی ایده خیلی خوبی بود

پیشنهاد میکنم 5 جلد اولو از لینکهای جدا بگیرین . چون نسخه های تایپ شده بعد گذاشتن فایل کلی اومد پس توی فایل کلی موجود نیست متاسفانه

arianar سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ق.ظ

چرا سه تا ی آخری تایپ نشده است

تمام جلدهایی که تایپ شده قرار دادم بقیه هنوز تایپ نشده

شمس جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 ب.ظ

لینک کتاب چهارم کتاب سوم رو میاره لطفا اصلاح کنید

الان تست کردم هم نسخه اسکن و هم نسخه تایپ درست بود .

آیین شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ب.ظ

خیلى ممنون از وبلاگ و داستانهاى زیباتون عالى ترین وبلاگیه که تا حالا دیدم راستى یه سوال قضیه این لینک شدى و لینکم کن و اینا چیه ؟

اسم مجموعه ها هم
در جست و جوى دلتورا
سرزمین سایه هاى دلتورا
اژدهایان دلتورا
هست
من مجموعه دوم و سوم رو تو کتاب خوندم ولى مجموعه در جست و جوى دلتورا رو از وب شما دانلود کردم
کور شدم موقع خوندن جلدهاى تایپ نشده

احتمالا اون لینک شدنها مال افرادی بود که درخواست لینک شدن وبلاگ یا سایتشونو داشتن .

درباره اسم مجموعه ها هم درسته .
هر سه مجموعه توی این وب وجود داره و توی قسمت نویسنده یعنی امیلی رودا میتونین بیابین فعلا پنج جلد تایپ شد .من هم بدون تایپ کل سه سری این مجموعه رو خوندم که واقعا سخت بود

امیرحسین پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:03 ب.ظ

دستتون درد نکنه واقعا
خییییییییییلی عالی بود

خوشحالم راضی هستین
باز هم سر بزن

mohammad reza شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ب.ظ

بسیار عالی و مجموعه خیلی قشنگی بود

مهشید جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ق.ظ

سزار چرا دخترای مردمو گمراه میکنی؟?تو کی ۱۶سالته?

دلتورا مجموعه قشنگیه. باید یه انجمنی کار تایپ کتاباشو به عهده بگیره.
داریم همچو انجمنی?(همچو انجمنی...چقدر داهاتی شد)

من 16 کی گفتهمن کی گول زدممممممممممممم

الان دارن تایپش میکنن اما حجم زیاده و سرعت کم فعلا پنج یا شیش جلد تایپ شده که گذاشتم وبلاگ

susan پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:48 ب.ظ

من به شدت دنبال نسخه ی چاپ شده ی دلتورا بودم..بینهایت ممنونم

خواهش میکنم. بقیه مجموعه هم توی قسمت نویسندش هست . امیلی رودا

حسام یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:03 ب.ظ

عالیه قبلا همه سریاشو خوندم یکی از مجموعه هایی که همیشه میخونمش دمت گرم

من هم دوستش داشتم

lord s جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:04 ب.ظ

واقعاً عالی
من یکشو تو کتابخونه مدرسه خونده بودم ولی هر چی گشتم تو اینترنت دنبال نسخه اینترنتی نتونستم چیزی پیدا کنم.

خیلی وقته این مجموعه رو گذاشتم جزء اولین کتابهایی که گذاشتم بود اما الان دارم نسخه تایپ شده هر وقت اومد میذارم برای همین پست کلی رو دوباره ارسال میزنم تا ویرایش کنم
حتما بخون خیلی قشنگه

مینا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:01 ب.ظ

یک دنیا تشکر.پس گاهی مزاحمت میشم اینجا که کتاب دریافت کنم و سوالامو بپرسم.
آره درسته ایمیل.مال دوران جاهلیته.زمانیکه 15،16ساله بودم ساختمش.

پس باز هم منتظرم سر بزنی
با این حساب من همچنان در دوزان جاهلیتم

مینا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ب.ظ

ممنونم ازت...نگران بودم مورد سانسوری مثل کی.س و بغل و اینا داشته باشه.پس الان بهش میدم کتابارو.
قسمت دوم سوالمم اگه جواب بدی که واقعا ممنونت میشم...
کتاب دیگه چی معرفی می کنی براش؟
واینکه کتابای ال جی اسمیت همون چند جلدی خاطرات خون آشامش چطوره؟

سلام مجدد
از طریق ایمیل هم دوست داشتین میتونی پیام بدی من چون نمیدونستم ایمیلی که گذاشتین درسته یا نه پیام ندادم .
کتابهای استاین بد نیست . مشکلی نداره فقط اسما سبکش ترسناکه .
کتابهای ال جی اسمیت . درباره خاطرات خون آشام نمیتونم اظهار نظری کنم چون مطالعه نکردم اما اکثر کتابهای خون آشامی عاشقانه هستن و معمولا عشق یک دختر 15 یا 16 ساله به یک خو آشام چند صد ساله . البته این خاطرات خون آشام اگه همونی باشه که یادمه و سریالشو ساختن توصیه نمیکنم چون حداقل سریالش مشکل داره که باعث شد نگاهش نکنم . علاوه بر اینکه بشدت عاشقانه و پر مسائل چرت بود

مینا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام.می خواستم بدونم فضای داستان برای دختر دوازده ساله مورد سانسوری نداره؟
خواهرم بعد اینکه مجموعه ی هری پاترو خونده دیوانه کرده منو.
اگه کتاب خوبی هم مدنظر داری ممنون میشم پیشنهاد بدی.

سلام
قطعا مناسبه . این نویسنده کتابهاش برای سن نوجوان هست هر چند برای سنین بالاتر هم جذابه . و در عین حال هیچ مشکلی نداره
حتما معرفی کن مطمئن هستم خواهر لذت میبره

مریم یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ

چطوری و از کجا می تونم 2 داستان بعدی رو دانلود کنم ؟

سلام
این مجموعه مال امیلی روداست کل کتابهای ترجمه شده امیلی رودا توی بخش کتابهای این نویسنده قرار داره
از جمله دو مجموعه ادامه همین کتاب

هیدیکا شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام ممنون از داستان هایی که میذاری
من در جست و جوی دلتورا رو خوندم + سرزمین سایه ها
و روون هم خوندم
داستان های جالبی بودند
موفق باشی

سلام
متشکررررررررر خوشحالم راضی هستی
زیاد سر بزن باشه

رضا چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:57 ب.ظ

راستی راجب همین سه تا هم خودت قبلا گفتی آره درسته یادم رفت ازت بپرسم.میگم تاثیری که روی روند داستان ندارن؟ یعنی مثلا مثل کوییدیچ در گذر زمان ( که البته نخوندمش ) رولینگ میمونه؟

نه اون سه تا کتابهای مکمله توی پستش هم دربارش توضیح دادم . اونها ربطی به روند داستان ندارن . مثل کتاب هیولاها و زیستگاه آنهای رولینگ میمونه . یعنی فقط موجودات حوادث یا چیزهایی که توی روند کتابها بوده اونجا دربارش توضیحاتی هست

مهدی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:54 ب.ظ

آقا من شنیدم سه تا کتاب دیگه هم مال دلتورا هست که جایی ترجمه شدشو ندیدم اگه میشه خودتون بگیرید ترجمه کنید.اسمشون:افسانه های دلتورا. اسرار دلتور . هیولاهای دلتورا

منبع اون خبر همینجاست چون اولین کسی که از سه جلد مکمل دلتورا گفت خودم بودم اما این سه جلد ترجمه نشده
اینجا مترجمی نداره من هم نمیتونم ترجمه کنم تازه وقتم فقط اینقدر هست که کتاب بذارم نه بیشتر متاسفانه
قبلا از چند نفر خواستم که اگه میتونن این کتابهارو ترجمه کنن اما کسی قبول نکرد

[ بدون نام ] دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ب.ظ

لطفا با اسم طرفداران رمان پرسی جکسون بلینک

بله بله لینک شدین

Mari دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:09 ب.ظ http://halfgods.blogfa.com

لینک شدی خواهش میکنم منو لینک کن

لینک شدی

AST دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام
خیلی دلم میخواد این مجموعه رو بخونم ولی حوصلم نمیگیره!حالا واقعا قشنگه من بخونمش؟!

سلام
من که ازش لذت بردم البته این مجموعه سه گانه هست این بخش اولشه ولی کلش قشنگه
دیشب اتفاقا قسمت اول انیمشو دانلود کردم بد نبود البته گرافیکش چندان تعریف نداره

mehran دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:40 ق.ظ

من کل 3تا مجموعشو خوندم. ولی فیلمشو ندیدم. اسم فیلمش چیه؟

سلام از این طرفهاکم پیدا شدی
مجموعه دلتورا فیلم که ازش فکر نمیکنم ساخته شده باشه اما انیمه ساخته شده که 52 قسمت هم هست البته من هم تا الان ندیدمش چون دارم دو تا انیمه دیگه فعلا میبینم

هستی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

سلام من جلد1رو خوندم زیاد دوستش ندارم..............روون قشنگ بود

سلام
به چه سرعت عملی

نرجس شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ب.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

سهلام جیگر!
آغا منم فیلمشو دیدم عاشق این مو زردم همون اراگون.
راستی چطور فشرده میکنی؟

سلام
حیف فیلمشو کامل نساختن
چهار تا کتاب بعد فقطیک فیلم ناقص اون هم با تفاوت با کتاب اصلی درباره فشرده گفتمتوی نظرات

امین جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

ممنون خیلی کتاب های جالب و قشنگی بود هر 8 جلد رو خوندم می خوام قسمت های دیگه رو هم بخونم مثل اژدهایان دلتورا و... خیلی ممنون واقعا داستان بسیار جابی بود

ali پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام میشه مجموعه های دیگرش رو هم بزارید
در ضمن کتاب اژدهایان دلتورا 4 عدد است نه سه عدد
ممنون

من تمام سری کتابهای امیلی رو دارو قرار دادم
رووون
در جستجوی دلتورا
سایه های دلتورا و
اژدهایان دلتورا
هر چهار جلد اژدهایان دلتورا هم لینکش توی قسمت خودش موجوده

تبادل لینک دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ http://story20.mihanblog.com

لینک شدی لطفا منو لینک کن .

متشکر
لینک شدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد