کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

جنبش استخوان ها ( سالومون کین )

جنبش استخوان ها ( سالومون کین )

سالومون کین داستان جنبش استخوان ها

نویسنده: رابرت ای هاوارد
این سری داستان ها همونطور که از نام کتاب مشخص هست، حول شخصیت «سالومون کین»، یک شکارچی حرفه ای شیاطین و دیوها، جادوگران و ... می گذره. سالومون کین هر بار با ماجراهای جدیدی رو به رو می شه که در بعضی از اون ها با کمی شانس و اقبال جون سالم به در می بره.

 

 

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 6 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:57 ب.ظ

معتاد شدم رفت! اگه یه روز بگذره و کتاب دانلود نکنم استخونام درد میگیره!
ولی ممنون که میذاری وبلاگت پر از کتابایی هست(بود!) که من نخوندم حس خوبی داره

خوب خوبه که دائم بیا نظر بذار کتاب دانلود کن
یعنی الان همشو خوندی من دست خالی شدم

tina جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ق.ظ

جدیدا هرچی دانلود میکنم داستان کوتاه از اب درمیادفیلم سولومون کین و دارم خیای باحاله فکر میکردم کتابشم مثله فیلمشه کلی خوشحال شدم بعد یهو خورد تو پرم
ولی بازم دستت درست ک اینهمه کتاب میذاری دمت گرم

ظاهرا یک مجموعه داستان کوتاه هست درباره سولومون کین این یکیشهمن هم فیلمشو دیدم
کتاب طولانی هم میذارم مثلا شفق دو روز طول کشید درستش کردم

Dark sider سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:31 ب.ظ

این همون یارو نیس که دمون هانتریه و توی بیابون گم شده.هفت تیر کش هم هست و اینا.که بعد یه پسره ای هم هست که باهاش همسفر میشه.راستی اسمم به لیست اونایی که اسمتو میدونن اضافه شد؟

نمیدونمولی اینی که تعریف کردی فیلمشو دیدم یک سیاه پوست بود که شکارچی شیطان بود یا درست تر انسانهای نفرین شده ای که نامیرا بودن

هرچی مرچی سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.harchi-marchi.blogfa.com

سلام چجور فایلشو درست کنم؟

سلام چه عجب از این طرفهااومدم نظر گذاشتم

Diba سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ب.ظ

این کتاب ها رو لینکشو از کجا میاری؟ به هر حال برای تولدم کادو میدی؟ یه کتاب خوب می خوام ترسناک فانتزی ! معرفی کنی یا سایتی معرفی کنی راضیم نمی خواد تو سایتت بذاری !!!!!امیدوارم سایتت همین جوری پیشرفت کنه!کادو رو هر چه زود تر بدی بهتره برای فردا حاضر باشه میام میبرم !ههه

من کتاب زیاد دارم توی سیستم و به غیر اونها کتاب هم دانلود میکنم بعد میگردم دنبال اطلاعات و نام اصلی و عکس و بعد عکس و کتابو کم حجم میکنم و میذارم یعنی برای همینه که کتاب کم میذارم چون فقط دانلود و آپلود نمیکنم کلی برای هر کتاب وقت میذارم
تولدتون مبارک حالا نگفتی کجا باید بفرستم نه ایمیل داری نه وبلاگ نه اسمی میدونم نه هیچی عجبا

رضا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:42 ب.ظ

فیلمم داشته آیا؟ آخه این خلاصش یکمی آشنا میزنه. انگار تو توضیحات فیلما خونده بودم یه همچین چیزی. یه چیزی مثل هانسل و گرتل بود! ولی اون نبود.

بله یک فیلم هست به اسم سلومون کین ولی ماجراش با این فرق داره . البته توش هم جادوگر هست هم روح هست هم زامبی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد