کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

افق دوزخ ( سه گانه شهر )

افق دوزخ ( سه گانه شهر )

مجموعه سه گانه شهر جلد دوم افق دوزخ

نویسنده: دارن شان

مترجم: سامان کتال - لیدا فتحی

بیل، قلاب ماهیچیری خود را تکان می داد و قرقره را می چرخاند. از جمعه مشغول ماهیگیری هستیم و نتیجه ی اینهمه تلاش، یک ماهی قزل آلای مردنی بود که اگر هر زمان دیگری بود آن را به رودخانه برمی گرداندیم!

پرسیدم: فکر میکنی اون باعث میشه بخت به ما رو کنه؟

تذکر: این کتاب توسط دارن شان برای بزرگسالان نوشته شده پس دقت کنید که به دلیل دارا بودن بعضی مسائل برای افراد سن پایین توصیه نمیشه .

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 13 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1399 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام
من سه چهار سال پیش سایت مجموعه شهر رو دنبال می کردم و ترجمه هاشونو می خوندم الان اومدم دنبالش گشتم و پیدا نکردم.می دونید چی شده؟

متین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 03:21 ب.ظ

خدا پدر مادرتو بیامرزه.
به خدا پاره شدم تا بالاخره یه لینک سالم گیر اوردم.
خدا خیرت بده لینک کاملشو گذاشتی

anita پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:06 ب.ظ

خیلی کتابش خوبه . جلد اول و دومشو تموم کردم جلد سومشو میخوام بخونم . کتابش هیجان انگیزه

زهره شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:23 ب.ظ

خیلی ممنون

بی یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام به سایت گلتون.کتابش حرف نداشت.من قبلا فصل فصل این کتاب رو در گروه ترجمه شهر دنبال می کردم ولی یک مدتی بود دو فصل آخر دانلود نمی شد و من واقعا نارا حت بودم. خوش حال شدم که سایت گلتون لینک کلی رو گذاشته.راستی چطوری میشه با مترجمان صحبت یا ارتباط برقرار کرد؟از همین جا هم از مترجمان تشکر می کنم.لایک دارن.

سلام
خوشحالم راضی هستین از طریق سایت خودشون احتمالا نظر بذارین جواب میدن

سعید چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ق.ظ

مرسیییییی واقعااا ممنون دست تک تک مترجم ها هم درک نکنه سپاس موفق باشین

سر بزنین باز هم

shabnam سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:15 ق.ظ

agha damet garm vagheAn :)
daren shan hameye ketabash enjurian bad akharesh hamaro michasbune behamo hamaro ghafelgir mikone1eno dar edameye nazare dustemun k goft ketabe dovom edameye ghabli nist goftam....
bebakhshid man khaili sakhte baram k farsi type konam

متشکر باز هم نظر گذاشتین
باز هم سر بزنین

MEHRAN سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.fantasy-library.ir

سلام و خسته نباشید
واقعا دستت درد نکنه دو جلد قبلی عالی بودن
جلد سوم کی میزاری

سلام
من مترجم نیستمباید دید مترجمها کی توی سایت ترجمش شروع میکنن هنوز که فصلی ندادن

مهشید سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:58 ب.ظ

خوندم و خوشم اومد
این درواقع ادامه کتاب قبلی نیست، بلکه از دید یه نفر دیگه در همون بازه زمانی روایت می کنه ولی اینطور نیستش که دوباره همون اتفاقا رو تعریف کنه.
البته مترجما یه خرده منو غافلگیر کردن! مثلا یه جا طرف می پرونه یا امام زاده هوشنگ(خخخخخ) یا یه جا دیگه می گه آهنگ شهرام شب پره رو گذاشتی؟ کار جالبی بود به نظرم ولی بهتر بود عبارت اصلی انگلیسی رو هم ذزیرنویس می کردن.

من خودم هنوز وقت نکردم بخونم ولی این توضیحات برام جالب بود فکر میکردم ادامه جلد قبل باشه مثل بقیه مجموعه های دارن شان

رامتین پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:51 ب.ظ

مرسی خیلی وقت بود که منتظر این کتاب بودم دمت گرم و اینم بگم که وبلاگت یکی از بهتریناس

متشکر حالا باید منتظر شد برای جلد سوم

مهشید یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:20 ق.ظ

مرسی کتاب اولش زیاد نظرمو جلب نکرد با این که ایده ش جالبم بود
ببینیم این چطور میشه

سلام از این طرف ها . امیدوارم خوشت بیاد

Hamid یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:59 ب.ظ

کتاب خوب و جذابی بود

جلد سوم هم احتمالا ترجمش به زودی شروع میشه دست مترجمش درد نکنه

آسا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:55 ق.ظ

خیلی ممنون:***

خواهش میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد