کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

حماسه نیزه اژدها ( شفق پاییزی )

حماسه نیزه اژدها ( شفق پاییزی )
مجموعه شفق پاییزی جلد اول حماسه نیزه اژدها
نویسنده: مارگارت ویس و تریسی هیکمن
مترجم: کار گروهی دوران اژدها
دوستان دیرین ، به راه های جداگانه شان رهسپار شده بودند. اکنون آنها دوباره در کنار همدیگر هستند ، اگرچه هر یک رازهایی را در قلبش پنهان نگه داشته است . رازهای صحبت از دنیایی که شایعات جنگ بر آن سایه افکنده است . آنها از داستان های جانوران اسطوره ای ، هیولاهای عجیب و موجودات افسانه ای صحبت به میان می آورند . دوستان از رازهای شان حرف نمی زنند . هنوز نه . نه تا وقتی که بر حسب تصادف با زن محزون زیبایی مواجه می شوند که بک عصای کریستال جادویی را با خود حمل می کند، و گروه دوستان را به اعماق سایه ها می کشاند، و برای همیشه زندگی شان را تغییر می دهد و سرنوشت دنیا را دگرگون می سازد.هیچ کس از آنها انتظار نداشت به قهرمان بدل شوند ؛ و کمتر از همه ، خودشان.
  

دنیا نابود شده، توسط چی؟ توسط فرشته ها.... بله فرشته ها..... این رمان جذاب داستان کشمکش و تقلای یه دختر برای زنده موندن و نجات خواهرش از دست فرشته هاست.... اون برای نجات خواهرش هر کاری می کنه.... حتی اگه معامله با شیطان باشه.

دانلوددانلود

.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:22 ب.ظ

متاسفانه وقتشو ندارم سال اخر دانشگاهمه درگیر کارای پایان نامم

چه حیف اگه نه واقعا میشد کمک کنی

مهشید چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:23 ب.ظ

خوب بود ولی می تونست قشنگ ترم باشه.
توی فصل اول(یا دوم؟) یکی از مترجما بعد از اومدن ریستلین زیرنویس کرده بود که آخ جون اینم اومدد که من بعد از تموم کردن کتاب هیچ چیز جالبی توی این شخصیت ندیدم. توی هیچ کدوم از شخصیت ها چیز جالبی ندیدم و این نشون می ده که نویسنده یه کمی ضعیف کار کرده، چون من توی همه ی کتابای ماجرایی حد اقل از یه نفر خوشم میاد.

چقدر طول کشید تا این کتابو سر هم کردم و تونستم نسخه کم حجم براش درست کنمپس خیلی کتاب میخونی چون من مدتهاست دیگه نمیتونم کتاب بخونم

حسام پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:13 ب.ظ

حیف شد من زبانم بد نیست ولی نویسندگیم خیلی بده و گرنه ترجمش میکردم

من برای ترجمه چند خط هم نیاز به کمک دارم. میتونی برای ترجمه خلاصه فن ها زبان اصلی کمک کنی ؟

حسام پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:05 ق.ظ

کتاب جذابی بود بیصبرانه منتظر ادامشم

من که خبری از ترجمه ادامش ندارم و چون ترجمه کار دوران اژدها بوده احتمالا فروشی باشی ادامه مجموعه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد