کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

اطلاعیه

سلام به دوستان عزیز

میدونم مدتی هست مطلب جدید نذاشتم . خوب باید بگم متاسفانه ترینبیت یکباره قوانین خودشو تغییر داد و در اقدامی واقعا زشت برای اجبار کاربرها به خرید فضا و حجم

اعلام کرد فایلها اگه یک ماه دانلود نشه حذف میشه و این مسئله یعنی کتابهایی که یک ماه دانلود نداشته باشه حذف میشه .

در روزهای اخیر دنبال سایت دیگه ای بودم که در کنار پیکوفایل به عنوان لینک دوم استفاده بشه . از شما هم درخواست میکنم اگه آپلود سنتر مطمئن با ماندگاری دائمی فایل ها میشناسید اعلام کنید . تا به سرعت فعالیت اینجا مجدد آغاز بشه .

با تشکر

.

نظرات 4 + ارسال نظر
A دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام ببخشید شما کتاب زامبی رو هم برای دانلود دارید؟؟ ببخشید ولی هرچی گشتم نبود

سلام
بله دوست عزیز کتاب زامبی برای دانلود هست این کتاب نوشته دارن شان هست شما از لیست نویسنده ها اگه دارن شانو انتخاب کنید کل کتابهاش موجوده

maahdii جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام
با عرض خسته نباشید بابت زحمت کتابها
همین امروز تو نت شمارا پیدا کردم
من از سال 88کتابای دارن شان رو میخونم
هفته پیش 4جلدی کرپسلی رو تموم کردم
کلی خوشحال شدم که کتاب زامبی رو اینجا پیدا کردم
چون انتشارات قدیانی چاپ نکرد
سپاس فراوان بابت زحماتتون

سلام متشکر
خوشحالم راضی هستین امدوارم دائم دیگه سر بزنین

رضا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام و خیلی ممنون از زحماتت

بهترین آپلود سنتر و البته دایمی، mediafire.com هست

موفق باشید

سلام تشکر از پیشنهادتون

نرجس دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:41 ب.ظ

من میگم آپلود ایرانیان سرعتش خوبه ولی مشکلش اینه ک حجمش نسبتا کم میگیره
سِوِن آپلود یا آپلود سون هم خوبه ولی اونم مشکلش اینه ک نمیتونی لینک فایل ها رو موقعی ک بعدا بهشون نیاز داری پیدا کنی و باید از دوباره دانلودشون کنی

سلام
فعلا از صندوق بیان استفاده کردم در کنار پیکو فایل امیدوارم مناسب و قابل اعتماد باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد