کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

اطلاعیه ( باز هم )

باز هم با اطلاعیه در خدمت دوستان هستم

برای وب یک کانال در تلگرام ایجاد  کردم . توی این کانال بعضی کتابها بصورت ارسال فایل در دسترس هست تا دانلود کنید.

بعضی کتابها هم به صورت معرفی همراه با لینک صفحه مورد نظر در وب

پس برای دانلود یا اطلاع از بروز شدن و تغییرات جدید میتونید از این کانال استفاده کنید

برای عضویت در این کانال از طریق آدرس زیر اقدام کنید

با تشکر

https://telegram.me/FantasyLands

.

نظرات 5 + ارسال نظر
فریبا سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:45 ق.ظ

واقعا عالیه...
حظ وافر بردم...
خسته نباشید

متشکر
لطف دارین

رضا پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:47 ب.ظ

خسته نباشی گل

متشکر

رضا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:55 ب.ظ

عاقا من گفتم بات. فکریدی؟
فایده داره خو

نمیدونم خوب این چیه ؟
توضیح هم ندادی

زهرا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:35 ب.ظ

من که از اول بودم

بله دیگه با سرعت عمل اومدی البته نمیدونم کانال خوب هست یا نه حالا

نرجس دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:36 ب.ظ

ما آمدیم
اولین نفر حضور خودم رو اعلام نمودم در اینجا

خو ش آمدید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد