کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و چوبدستی برتر ( فن فیکشن )

هری پاتر و چوبدستی برتر ( فن فیکشن )

فن فیکشن هری پاتر و چوبدستی برتر ( ناقص )

نویسنده: سالازار اسلیترین

چوب دستی برتر از نظر شروع روندی تند داره و شروعی ضعیف البته در انتهای فن شاهد این میشیم که داستان وارد جذابیتی خاص میشه و اگه نویسنده روش وقت میزاشت برای بازبینی حتما فن خوبی میشد.

هری پاتر پسری که زنده ماند در حالی که بر روی تخت نشسته بود مشغول شمردن جاودانه سازهای ولدمورت بود. هنوز دومین جاودانه ساز رو نام نبرده بود که آتشی هری رو در بر گرفت و به آرامی آتش ناپدید شد و به جای آن کتابی بی نهایت قدیمی بر روی زمین افتاد. هری که تعجب کرده بود به آرامی کتاب را برداشت به محض برخورد دست هری به کتاب حس آپارات به هری دست داد. هری در ساحل دریا ظاهر شده بود.

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 7 + ارسال نظر
میثم یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام.من شنیدم که جلد دوم هری پاتر و تجارت مرگ داره نوشته میشه و تو فروم زندگی پیشتاز تا حالا فصل یک گزاشته و فصل دو در حال ویرایشه ولی من هیچ دسترسی به فروم ندارم و نمیتونم وارد بشم.خواستم بپرسم شما جلد یکش رو خوندید؟ و اگه خوندید بگید ببینم جلد دوش رو میزارید تو وبلاگتون؟چون واقعا نویسنده یکسبکجدید واسه فن فیکشن گزاشته که از قضا ازش هم خیلی خوشمون اومده .

سلام
بله خبر دارم جلد دوم داره منتشر میشه باید منتظر شد تا کامل بشه و نویسنده دوباره نسخه کامل بذاره من هم زود قرار میدم

محمد جواد شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام
دیدم خیلی از کم بودن نظرات گله دارید گفتم نامردیه بیام این همه فن بخونم و بعد تشکر نکنم
پس اول متشکرم بابت زحماتی که برای اپلود فایل ها میکشید
و بعد یه سوال : به امید خدا فن بعدی کی اماده میشه؟اصلا فنی برای گذاشتن مونده ؟ و اگه مونده چند تاست؟
گفتم یه سوال ولی شد سه تا .مباز هم ممنون

از ناقص ها مونده اما نتونستم تا الان وقت بذارم درستش کنم باید بشینم مرتب کنم و پست حاضر کنم احتمالا توی همین یکی دو روز بعدی رو میذارم

mehran دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:08 ب.ظ

از دید من که خیلی ضعیف بود

سرعتش زیاد بود ایده داشت اما نتونسته بود خوب ساختارشو درست کنه

sepehr یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:07 ب.ظ

داداش دمت گرم.خیلی باحالی.تا حالا 6 تا کتاب دان کردم و واقعا راضیم.فقط اگه کتابای بیشتر با موضوعیت های مختلف بزاری بهتر میشه.بازم دمت گرم

خوشحالم راضی بودیمن اینجا کتابهای فانتزی و علمی تخیلی قرار میدم هر چند بیشتر فانتزی بیشتره

امیرمحمد پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:13 ب.ظ

فن خوبی بود دستت درد نکنه اه خیلی وقته دلم برای یک فن کامل و چرب و چیلی تنگ شده

منتشکر خوشحالم راضی بودی زیاد سر بزن

mehran یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:38 ق.ظ

ممنون دوست عزیز که کماکان فعالی. دست گلت درد نکنه

خواهش خوشحالم سر میزنی اینجا که کمی خلوت شده

زهرا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ب.ظ

خب چوب دستی برتر از نظر شروع روندی تند داره و شروعی ضعیف
البته در انتهای فن شاهد این میشیم که داستان وارد جذابیتی خاص میشه و اگه نویسنده روش وقت میزاشت برای بازبینی حتما فن خوبی میشد و امیدوارم نویسنده فن هر چه زود تر داستانشو تموم کنه :دی
امضا : ویزارد گرل

چون خودم نخوندم و در حال خوندن این فن هستم نظر سرقت و در پست قرار گرفت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد