کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

نفرین مقبره مومیایی ( آر ال استاین )

نفرین مقبره مومیایی ( آر ال استاین )
نویسنده: آر ال استاین
گیپ در یکی از اهرام مصر گم شده است.
یک دقیقه قبل، دختر عموی ماجراجویش درست پشت سر او در تونل اهرام بود و حالا ناپدید شده.
اما گیپ تنها نیست. یک تو دیگر هم در اهرام هست. کسی، یا چیزی. گیپ اعتقادی به نفرین مقبره مومیایی ندارد. اما این به معنی عدم وجود نفرین نیست. هست؟

آیا جرات دارید، با مکانی پر از ارواح، مومیایی‌ها، خون آشام‌ها، و دیگر مخلوقات ترسناک روبرو شوید؟ شاید پس از یک بار ملاقات با آن‌ها دیگر هرگز برنگردید.

 

 

کاری از

www.vampire-library.blogfa.com

دانلوددانلود

.

نظرات 7 + ارسال نظر
نیکامی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 03:11 ق.ظ

سلان. خیلی خیلی ممنون بخاطر سایت خوبتون.من عاشق رمان های فانتزی هستم و از وقتی با سایت شما اشنا شدم،هرهفته حتما سر می زنم و تعدای از رمان های نویسنده گان مختلف رو دانلود می کنم و واقعا راضی هستم.

زهرا شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام می شه اذک وحشت ۱۲ رو بذاری بفهمیم اخر داستان چی می شه

فاظمه جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:01 ب.ظ

عزیزم مرسی از داستانا کاملترین وب بود من خیلی وقته دنبال جلد سوم بازی های ترسم اگه گیر اوردی حتما بذار لظفااا

گرگ نما جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ب.ظ

سریع تر کتابای جدید بزارین مخصوصا ( دفتر چه خاطرات من مرده ام)

هر کتابی از استاین که گیرم بیاد میذارم حتما

رضا یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ب.ظ

واسه تنوع خوبه. ولی اگه خودت یه چیز توپ سراغ داری واسه قالب به جون خودم همه دنیا میخوانش.
یدونه ای

قالب الان قالبهای پیش فرضه در واقع هماهنگترین قالبها با سرویس بلاگ اسکای

رضا سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:49 ب.ظ

یعنی اینو عوض میکنی؟

اگه خوبه نه عوض نمیکنم

رضا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:20 ب.ظ

مبارکه مبارکه. همیشه به خوشی و شادی!
این چند روز قسمت نظرات نمیومد بالا اعصابم داغون بود. بعد کلی تازه یادم اومد که خود ادمین محترم زده غیر فعالش کرده. یه خبری بده. 722

نه نظراتو من غیر فعال نکرده بودم نمیدونم چرا غیر فعال شده . چند قالب مختلف هم گذاشتم اما باز نمیشد بالاخره قالب پیش فرض خود بلاگ اسکایو گذاشتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد