کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

آرتمیس فاول ( کل مجموعه + لینک کلی )

Artemis Fowl

مجموعه هشت جلدی آرتمیس فاول

نویسنده : اوین کالفر

شخصیت اصلی آرتمیس فاول، نوجوانی نابغه،تبهکار و ماجراجو است. کتاب نخست یعنی آرتمیس فاول و گروگانگیری در سال ۲۰۰۱ منتشر و با استقبال و تحسین جهانی روبرو شد. کتاب هفتم، آرتمیس فاول و عقده آتلانتیس در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. هشتمین و آخرین کتاب، آرتمیس فاول آخرین نگهبان نام دارد و ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۲ در آمریکا توسط انتشارات دیزنی هایپِریَن بوکز منتشر شد.

 

 

آرتمیس فاول و گروگانگیری

دانلوددستیار یک شبح

گروگانگیری ( آرتمیس فاول ) ( تایپ شده )

دانلوددستیار یک شبح

آرتمیس فاول و ماجرای شمال

دانلوددستیار یک شبح

ماجرای شمال ( آرتمیس فاول ) ( تایپ شده )

دانلوددستیار یک شبح

آرتمیس فاول و رمز ابدی

دانلوددستیار یک شبح

رمز ابدی ( آرتمیس فاول ) ( تایپ شده )

دانلوددستیار یک شبح

آرتمیس فاول و انتقام اوپال

دانلوددستیار یک شبح

آرتمیس فاول ( انتقام اوپال ) ( تایپ شده )

دانلوددستیار یک شبح

آرتمیس فاول و مهاجران گمشده

دانلوددستیار یک شبح

آرتمیس فاول و دوگانگی زمان

دانلوددستیار یک شبح

آرتمیس فاول و عقدهٔ آتلانتیس

دانلوددستیار یک شبح

آرتمیس فاول و آخرین محافظ

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 20 + ارسال نظر
نسترن چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام فکرمیکنم بعضی از لینک های کتاباتون تقریبا بیشترش قفله. چون من روی گزینه ی دانلود میزنم ولی هیچ اتفاقی نمیفته.

آرتیمیس لاو یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 07:01 ب.ظ

ای ول عالی بود.تنها مشکلش هم فقط غلط های املایی بود

the Alien چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:30 ق.ظ

محشره . گل کاشتی

او مای گاددد
خب ام آخرین کامنتی که دیدم واسه ساله 1397 عه
سو کسی اینو نمیبینه فک کنم ولی مرسی که این بوکارو گذاشتی خیلی دلم میخواست اینو بخونم :")))))

علی چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 10:28 ق.ظ

عالی بود

محمدرضا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:35 ق.ظ

خیلی عالیه کتاب بهتر از این نمی شه
من قبلا همه ی جلو هاشو خوندم و اون طور که شنیدم آقای کالفر جلد نهم رو هم نوشته ولی هر چی زور زدم
نتونستم پیداش کنم می شه لطف کنید و لینک جلد نهم رو هم بزارید
اگه انگلیسی باشه و هنوز ترجمه نشده
هم اشکالی نداره

تارا یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 06:14 ب.ظ

وایییییییی عالیه!دمت گرم بابا:

مریم سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام
من قبلا کل کتاباش روخوندم ولی میخوام برا یهودی داشته باشم.و قبل از اینکه این مجموعه رو دانلود کنم می خوام بدونم اینی که اینجا تو صفحه تون هست ترجمه ی شیدا رنجبره یا نه؟ممنون
اگر کتاب دیگه ای با همین موضوع ها دارین بهم معرفی کنید.

مسعود سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام، ممنون که این مجموعه رو گذاشتین، ولی نسخه تایپی پراز اشکاله عکس ها رو هم که نمیشه خوند!
من سه جلد اولو از نشر افق خریدم و خوندم ولی خیلی گرونه لامصب

misaki.sempi پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:43 ق.ظ http://b

من نمیدونم چرا نمیشه دانلودش کرد
خوندمش ال:کس رایدر و جیمی کواتز هم خیلی خوبه ولی من عاشق سرزمین اشباحم
دارن خیلی توپه

زینب دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام
از اینکه زحمت کشیدین و کتابای آرتمیس فاولو رو گذاشتین ممنونم ولی یه سوالی که برام پیش اومده اینه که این دوستانی تحت عنوان ویراستار اسمشون اومده دقیقا چیکار کردن؟ من همین الان میتونم کلی اشتباهات تایپی از نوشته هاتون بگیرم که واسه هرکدوم از کتابا خودش یه کتاب میشه! اینکه یه کتاب تو فضای پی دی اف اشتباه داشته باشه اصلا چیز ناراحت کتتده ای نیست و نباید تایپیست رو مورد ملامت قرار داد ولی اینکه شما اسم شخصی رو به عنوان ویراستار ذکر میکنید این توقع رو در خواننده ایجاد میکنید که دیگه اشتباهی نباشه.
درضمن، متن تایپی کتاب اول آرتمیس فاول یه بخش هایی رو نداره.
ببخشید اگه فکر میکنید یه کم تند رفتم. شما هم میتونید متنو و بازبینی و واقعا ویراستاری کنید، هم میتونید اسم ویراستار رو حذف کنید. هر دوش مشکلو حل میکنه.
بهرحال عالیه... خیلی خیلی مممممممننننننننننوووووووووووووننننننننن

کار تایپ کار یک سایت بوده و من فقط باز نشر کردم در باره کیفیت کارشون باید توی اون سایت سوال کنین

لئو والدز سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:17 ق.ظ

عالی بود.خیلی شخصیت جالبی داره.البته واسه من جای سوال داره چرا اسمش آرتمیس هست؟!!آخه این اسم الهه ی ماه و شکار یونان و خواهر آپولو در یونان باستان هست.به هر حال دست شما درد نکنه.

خواهش میکنمشاید مجموعه الکس رایدر هم جذبت کرد یک نگاهی بهش بندازین

حامد سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام
دمت گرم
فقط حیفه بعضی از این کتاباست که آخرش رو خراب می کنن.

سلام
متشکر خوشحالم راضی بودی

حسام شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ب.ظ

عالیه بارکلا من همشو خوندم پس تجربشو به جوانان غیور در صحنه واگذار میکنم لذت ببرید

عرفان دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:03 ق.ظ

دو تا دوتا نه ، ده تا ده تا هم دارم سی و نه سرنخ میخونم هم نایت ساید هم اسرار نیکولاس فلامل جاودان هم افسانه هم پرسی جکسون هم نگهبانان دروازه هم نارنیا هم ارتمیس فاول هم خاطرات خون آشام هم زام - بی هم سرزمین اشباح البته همشون رو با هم نمیخونم که یه جلد از هرکدوم رو میخونم بعد میرم سراغ یه جلد دیگه به صورت اتفاقی

اینجوری که اصلا کتابها قاطی میشنمن نمیتونم اینجوری بخونم تازه وقتشو هم ندارم

عرفان یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ب.ظ

من تا جلد پنجش رو خوندم خیلی قشنگه اما آشیانه افسانه رو تازه شروع کردم به خوندن کدومش قشنگ تره؟البته به نظر من که تا وسطای اشیانه افسانه رو خوندم چیز خاصی نداشت

دو تا دو تامن هیچکدوم اینهارو نخوندم
اما یکی رو تموم کن بعد یکی دیگه

moein یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ق.ظ

دمت گرممممممممم

atf پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:47 ق.ظ

gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood

AST چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.animated.blogsky.com

سلام.
دمت گرم
پیداش کردم!!!!!!!!!! هوراااا

خوبه
خوشحالم امیدوارم خوشت بیاد

نرجس جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:38 ق.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

حالا فعلا اولی رو بخونم ببینم به اندازه آشیانهافسانه قشنگ هست یا نه

این آرتمیس فاولو هم نخوندم
هی هی عجب وضعیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد