کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

جزیره اسرار آمیز ( ژول ورن )

جزیره اسرار آمیز ( ژول ورن )

نویسنده: ژول ورن

داستان درباره گروهی از اسرای جنگی است که در میانه جنگ داخلی آمریکا فرار میکنند و سوار بر بالونی میگریزند. این گروه فراری شامل یک افسر و یکی از خدمتگزارانش، یک خبرنگار و یک ملوان و پسرخوانده اش و یک سگ است. بالون آنها در جزیره ای ناشناس سقوط میکند و حال این گروه کوچک در تلاش برای زنده ماندن به تلاش میپردازند؛ در حالیکه نیرویی ناشناس و اسرار آمیز از آنها حفاظت میکند.

  

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 1 + ارسال نظر
الماس سیاه پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:57 ق.ظ

فن فیکشن جدید نداری بزاری
با کتاب های ژول ورن و اینا حال نمی کنم. اینجام هم کم نظر میزارم به خاطر اینه که تو تلگرام دنبالت می کنم دیگه نمی شه نظر گذاشت
موفق باشی

ژول ورن هم خوبه من خیلی از کتابهاشو خوندم فن دارم اما زیاد نمونده شاید یک یا دو تا .
بزودی میذارم خیلی سعی کردم مترجم یا نویسنده بیابم اما..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد