کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

بچه های بدشانس ( کل مجموعه + لینک کلی )

A Series of Unfortunate Events

مجموعه ۱۳ جلدی ماجراهای بچه‌های بدشانس معروف‌ترین و محبوب‌ترین اثر هندلر است. او این مجموعه را با نام مستعار لمونی اسنیکت نوشته‌ است. طرفداران این مجموعه نیز او را با این نام مرموز می‌شناسند.این مجموعه سرگذشت سه کودک خانواده بودلر است که پس از مرگ پدر و مادرشان حالا از خانه یک سرپرست به خانه دیگری میروند و در این بین کنت الاف خبیس هم در پی آنهاست...


 

 بچه های بدشانس

شروع ناگوار

دانلوددستیار یک شبح

شروع ناگوار ( تایپ شده )

دانلوددستیار یک شبح

تالار خزندگان

دانلوددستیار یک شبح

تالار خزندگان ( تایپ شده )

دانلوددستیار یک شبح

پنجره بزرگ

دانلوددستیار یک شبح

پنجره خزندگان ( تایپ شده )

دانلوددستیار یک شبح

کارگاه مصیبت بار

دانلوددستیار یک شبح

مدرسه سختگیر

دانلوددستیار یک شبح

آسانسور قلابی

دانلوددستیار یک شبح

از این مجموعه همین شش جلدو من داشتم اگه بقیه جلدها هم بدستم رسید میذارم ،چون تمام جلدها موجود نبود لینک کلی قرار ندادم.

.

نظرات 15 + ارسال نظر
ددددددد جمعه 25 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 05:25 ب.ظ

Fateme جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 06:08 ب.ظ

داستان بسیار جالبی داره و من همیشه معتاده خوندن این داستان بودم و البته هستم . تا جلد 10 رو کتابسوزی خریدم و خوندم ولی متاسفانه الان تو ایران نیستم که بخوام کتابشو بخرم . خیلی ممنون میشم که جلد 11-12 و 13 شو تو سایت بذارید ...⁦;-)⁩⁦;-)⁩⁦;-)⁩⁦;-)⁩

shadibageri پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 08:48 ب.ظ

همشون عالین فقط من دربه در به دنبال جلد های هفتم الا آخرم
وای دارم دیوونه میشم لطفا بذاریدشون

بهمن فرخ زاد پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 04:11 ق.ظ

سلام دوباره دوست عزیز ممنونم که این کتاب بسیار خوب رو گذاشتی تا بقیه هم بتونن استفاده کنن . . .
من خیلی گشتم و ادامه این مجموعه رو پیدا کردم اگه خواستی بگو میفرستم تا همه استفاده کنن
البته من سه تای اخرش رو بصورت کتاب دارم میتونم اسکن کنم
:)

ملودی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:58 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین
اونایی که میگن کتاب فروشی ها جاداشو کامل ندارن یا میخوان روی گوشیشون pdf ش رو داشته باشن میتونن تو سایت نشر ماهی که تنها ناشر این سری کتاب ها هست ( و توی ویکی پدیا هم نوشته) برن و این سری کتاب هارو با قیمت مناسب بخرن

houra جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:43 ب.ظ

Mamnoon be khatere in krtab ha khaili donbaleshoon gashtam

محمد سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:51 ب.ظ

به نظر من داستان خیلی جالب و هیجان انگیزی داشت , البته برای یه دوره سنی بین ۱۰ تا ۱۴ سال مثلا.
من به خاطر تعلیقش تا آخرشو دنبال کردم ولی آخرس واقعا زد ذوقم , کلی از سوال ها رو بدون پاسخ رها کرد و آخرش هم چیز خاصی اتفاق نیفتاد و دوباره از جزیره برگشتن به شهر, در کل خیلی از راز ها بدون پاسخ رها شد و اونایی هم که پاسخ داده میشد بدتر برای آدم سوال پیش میومد :-)
خیلی این پرگویی های نویسنده و حماقت بیس از حد بعضی از شخصیت های داستان واقعا رو مخ بود

negar پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:05 ب.ظ

جلد پنجش برا شماهم خراب بود یا فقط برا من اینجوری بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کلافه:

هم لینکو تست کردم هم فایلو هیچکدوم مشکل نداشت

مهدیه جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام لطفا زودتر قسمتهای دیگرو بذارید...خیلی باحالن

سلام متاسفانه بقیه جلدهاش نیست بعضی جاها یک لینک الکی گذاشتن به عنوان کل مجموعش هم فقط یک فایل چند صفحه ای هست که الکی گذاشتن . من گشتم اما نبود ادامه جلدها

نرگس جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام.خیلی ممنون که 6 تا جلد این کتابو برای دانلود گذاشتید.من این کتاب ها رو خیلی دوست دارم.لطفا بقیه ی جلد هاش رو هم بزارید.

سلام خوشحالم راضی هستی
بقیه جلدهاش نیست اگه نه میذاشتم پیدا کردم حتما میذارم

رویای پرسپولیسی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ب.ظ http://ps11.blofa.com

اوووووووووه...نه این که کلش نیس...ولی خب بازم مرسی...امیدوارم بقیه بخونن لذت ببرن

بقیه جلدهاش توی نت یافت نمیشه حداقل من نیافتم و خودم هم ندارم

سروئ شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:58 ب.ظ http://sarvysmile.mihanblog.com

به نظرم کتاب اخرش خوب نبود موافقئ؟
راستئ مرسی از نظر طولانئ ات در وبم

سلام خواهش میکنم
داشتم مطلب میذاشتم الان وقت نیست بعد میام سر میزنم نظر میذارم

نرجس جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:23 ب.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

سلام.
ببین اینترنتمون یه هفته قطع بود!
راستی آشیانه افسانه رو دانلود کردم!دارم میمیرم از خوشحالی!
یکی از وبلاگا گفته بود سه جلدش تو ایران چاپ شده چند نفر دیگه هم گفتن ما5جلدو داریم.تعجب کردم اما بالاخره یکی از وبلاگا گذاشتش!
راستی فیلم اینو من دیدم آخرش به نظرم خوب تموم نشد.

سلام
من مجموعشو حاضر کردم تا بذارم ولی الان تعداد پستهای در انتظار شده 70 تا چکنویس برای همین طول کشید
تازه کلی وقت گذاشتم حاضرش کردم یعنی کلا ترکوندم

نرگس - ز پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ق.ظ http://doniaiketab.blogfa.com

من مجموعه اش را تو ی کتاب خانه ام دارم اما تایپ یا اسکنش وقت می خواهد . دستتان درد نکند که وقت می گذارید

خواهش میکنم
من که بقیشو ندارم توی نت هم نیست اگه پیدا میشد میذاشتم

نرگس - ز پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ق.ظ http://doniaiketab.blogfa.com

عالیه. دستتون درد نکنه
ممنون سرزدی راستی اگه تازه گیا کم میام باور کن کاردارم.

سلام
معلومه که سر میزنم
متشکر باز سر زدی خوشحال شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد