کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

اراگون پسر اژدها سوار ( وراثت ) ( تایپ شده )

اراگون پسر اژدها سوار ( وراثت ) (  تایپ شده )

مجموعه وراثت جلد اول اراگون

نویسنده: کریستوفر پائولینی

پائولینی در سن پانزده سالگی، بلافاصله پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان، شروع به نوشتن اولین رمان خود تحت عنوان اراگون کرد و به کمک والدینش آن را توسط انتشارات لایتنینگ سورس به چاپ رساند. پس از موفقیت اراگون، انتشارات معروف رندوم هاوس در سال ۲۰۰۳ اقدام به چاپ مجدد آن کرد. اراگون در همین سال، در رده سوم پرفروشترین کتابهای نیویورک تایمز قرار گرفت و در ژانویه سال ۲۰۰۴، رتبه اول بهترین رمان فانتزی را به دست آورد و هری پاتر و محفل ققنوس نوشته جی.کی.رولینگ دوم شد.

پائولینی با اراگون توانست افتخارات بیشماری را نصیب خود کند که از آنها می‌توان به: کتاب سال نیویورک تایمز، کتاب سال پابلیشرز ویکلی، پرفروشترین کتاب یو.اس.ای تودی، پرفروشترین کتاب وال استریت ژورنال، کتاب سال بوک سنس، بهترین کتاب در بوک سنس سلکشن و... اشاره کرد.

   

 درباره کتاب :

موضوع کتاب برمیگردد به زمانهای باستانی ،داستان پسری به نام اراگون که بطور اتفاقی تخم یک اژدها رو پیدا میکنه و تخم برای او میشکنه (خود تخم انتخاب میکرده ،چون تخم برای هرکس میشکست اژدها اون صاحب خودش می دونست) و اون برای "شوالیه اژدها سوار" بودن بصورت مخفیانه آموزش میبینه و کم کم به رازهای مهم و خطرناک و هم چنین سرنوشت ساز پی می برد و ...

ماجراهای اراگون، قهرمان داستان، و اژدهایش سفیرا در سرزمینی خیالی به نام آلاگزیا اتفاق می‌افتد و بیشتر در رابطه با اژدها است. بر پایه داستان این کتاب فیلمی ساخته شده است که در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۰۶ به اکران عمومی در آمده است.

در مورد برگردان نام کتاب در ایران اختلاف وجود دارد و هر دو تلفظ اروگان و اراگون مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

دانلوددانلود

.

نظرات 2 + ارسال نظر
... دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام دوست عزیز
ممنون که گذاشتید
فقط یه سوال از نظر قانونی سایتتون رو دچار مشکل نمیکنه؟
میخواستم بدونم که خدای نکرده بسته نشه
ممنون

نه این کتابها توی نت زیاد هست علاوه بر این خیلی از کتابها توسط مترجمین داخل نت ترجمه شده نه انتشارات ها

حسام چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:23 ب.ظ

کاملا این سری رمانو توصیه میکنم فیلمشم ساخته شده ولی متاسفانه ادامه پیدا نکرد اگه میخواید بفهمید فیلم چجور قرار بود ادامه پیدا کنه حتما همشو بخونید

فیلمش با کتابش متفاوته . واقعا کتابش از فیلم خیلی بهتره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد