کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

الدست ( وراثت ) ( تایپ شده)

الدست ( وراثت ) ( تایپ )

مجموعه وراثت جلد دوم الدست

نویسنده: کریستوفر پائولینی

پائولینی پس از موفقیت اراگون، شروع به نوشتن دنباله آن تحت عنوان الدست کرد. الدست در سال ۲۰۰۵ به زیر چاپ رفت و پس از عرضه، به موفقیت بینظیری دست یافت. پائولینی به عنوان مقدمه در ابتدای رمان الدست آورده‌است :

وقتی اولین بار اراگون در ذهن من نقش بست، پانزده ساله بودم - نه یک پسربچه و نه یک نوجوان - تازه دبیرستان را تمام کرده بودم و اطمینانی به انتخاب راه زندگی ام نداشتم و به جادوی پرقدرت ادبیات فانتزی که قفسه‌های کتابهایم را آراسته بود، معتاد شده بودم. فرآیند نوشتن کتاب اراگون، که در دنیا در معرض فروش قرار گرفت، و حالا تمام کردن کتاب الدست، مرا به جوانی سوق داده‌است. حالا بیست و یک سال دارم و با حیرت می‌بینم که دو کتاب را به چاپ رسانده‌ام. اتفاقات غریبی رخ داده‌است، اما مطمئنم که نه برای من.

 

 

سفر اراگون، سفر خود من بوده‌است : فردی با تربیت روستایی که با سرعتی نا امیدکننده بر خلاف زمان، سرگردان می‌شود. آموزش‌های فشرده و پرزحمتی را پشت سر می‌گذارد. برخلاف انتظار به موفقیت دست پیدا می‌کند. با عواقب شهرت دست و پنجه نرم می‌کند. و بالاخره به آرامش می‌رسد.

موضوع کتاب :

اراگون اکنون باید سفر خویش را از فاردن دور و شهر ترونجهیم(پایتخت کوتوله ها) به طرف الزمیرا(پایتخت اِلف ها)آغاز کند.او با فهمیدن رازی بزرگ که حتی بیش تر الف ها نمی دانند آموزش هایش را ادامه می دهد و...


دانلوددانلود

.

نظرات 1 + ارسال نظر
Atena پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:12 ب.ظ http://overseamusic.blogfa.com

یک مجموعه خوندم به نام Night side نوشته ی سیمون.آر.گرین... واقعا مجموعه محشریه عجیبه که تو وبلاگت پیداش نکردم!اگه بذاریش که خیلی خوب میشه... ولی خب جلد آخرش توی اینترنت نیست و نسخه های چاپی هم پر از سانسور ان...

مجموعه نایت ساید هست توی وب فقط باید قسمت نویسنده رو ببینین نویسنده سیمون آر گرین هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد