کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

پست ثابت

امروز بعد مدتها به اینجا سر زدم سروری که عکس ها روی اون آپلود میشد ظاهراً دیگه وجود نداره و عکسها و کاور ها حذف شده طبق نظرات بعضی کتاب ها هم حذف شدن یا لینک ها مشکل داره.

باید از دوستانی که همچنان لطف دارن سر میزنن نظر میدم تشکر و همینطور به خاطر کاستی ها و مشکلات عذرخواهی کنم.

سالها از زمان فعالیت مستمر  این وب گذشته. تنهایی امکان ادامه نداشتم و بعداً هم مشکلات زیادی ایجاد شد  روند زندگی امکان وقت گذاشتن و ادامه فعالیتو گرفت.

 بعضی افرادی که سر زدن داستان نوشته بودن که مایل به انتشار بودن اما متأسفانه با تاخیر دیدم برای اون سری افراد که مایل به ارسال داستان هستن میتونن پیام بذارن. 

لطفا فقط در صورت ارسال پیام در قسمت نظرات و پیام ها برای انتشار داستان راه ارتباطی معرفی کنید متاسفانه با وجود پیام های زیاد دریافتی در گذشته این پیام ها معمولا امکان پیگیری نداشت و متاسفانه موفق به پیگیری و انتشار داستان ها نشدم.


.

نظرات 204 + ارسال نظر
بینام شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:28 ب.ظ

بسیار عالی که دوباره برگشتید.

رامین جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:10 ب.ظ https://frozenblogger.blogsky.com

تو رو خدا زیاد فعالیت کن. یادمه اولین کتاب هری پاتر رو از این سایت دانلود کردم و خوندم و اعلان وقتی چشمم به این وبلاگ خورد خیلی خوش حال شدم

ریحاااان پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:25 ب.ظ

خیلیییی خیلیییی خوشحال شدم که دیدم این پیام برای همین بهمن گذشتس. اینجا منبع فن فیکای من بود و الانکه میخوان سریالشو بسازن بنظرم مردم با ایده های جدیدتر و خفن تر از قبل دوباره دست به قلم میشن و امیدوارم اینجا همچنان منبع بمونه

آرام یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:49 ب.ظ

باسلام. اگر امکان داشته باشه که یک یا دو نفر از اعضای فعال و مشتاق به فعالیت رو جذب کنید تا اونا هم بتونن به برقرار موندن اینجا کمک کنند بسیار عالی است. اینطوری زحمات شما هم در این مدت از بین نمیره و این وب همچنان پابرجا میمونه و پیشرفت می‌کنه.

Sara چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام...
به لطف سایت شما من تونستم به کتاب های خوبی دسترسی داشته باشم، هر دفعه هم که اینجا رو چک میکردم همش به این فکر میکردم که یعنی الان ادمین این سایت کجاست و اصلا یادش مونده که روزی همچین سایتی داشته؟
خیلی دلم میخواست یه پست جدید بذارید.
ولی الان که عیده دیدم پستتون مربوط به بهمنه:)
بهرحال، امیدوارم روزی بتونید با یه تیم قوی دوباره برگردید که مثل قبل کارهای روی دوشتون سنگین نباشه.

just draco جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:35 ق.ظ http://love-malfoy.blogfa.com/

با سلام.
خیلی خوشحال شدم از برگشت دوباره. امیدوارم اینجا همیشه فعال باشه.
با آرزوی موفقیت

سلام
در نظر قبلی پاسخ دادم ولی از محبت شما متشکرم

ارام شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:48 ق.ظ

با سلام.
بازگشت تون رو تبریک میگم. واقعا حیف این وبلاگ بود که بسته بشه. جزو قدیمی ترین کتابخانه های مجازی و کاملا جامع و کامل.
امیدوارم همچنان به فعالیت ادامه بدید.

سلام
واقعیتش قصد بر فعالیت ندارم چون واقعا وقت و امکانشو ندارم اما بعد مدتها سر زدم با حجم نظرات و پیام ها روبرو شدم و پیام برخی افراد که داستان نوشته بودن و مایل بودن قرار بگیره . صرفا برای این بخش اعلام آمادگی کردم که داستان ها رو قرار بدم .

سیما جمعه 15 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 05:15 ب.ظ

مرسی از سایت خوبتون

just draco سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:48 ب.ظ http://love-malfoy.blogfa.com/

یعنی قرار نیست اینجا دوباره راه اندازی بشه؟

mandana جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 06:08 ق.ظ

خیلی غمگینه که 6 سال از این پیام گذشته...احتمالا کلا دیگه سایت رو یادش رفته....

just draco پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 11:57 ب.ظ http://love-malfoy.blogfa.com/

با سلام و احترام
چرا این وبلاگ عالی تعطیل شده؟
خواستم اطلاع بدم که فن فیکشن سوگند روح در بوک پیج و یا در وبلاگ بنده در حال ادامه یافتن است. ممنون میشوم در اینجا قرار داده شود و خوانندگان محترم نظرات خودشان را بیان کنند. با تشکر

alireza0fa چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 02:01 ب.ظ

همچنان در انتظار برگشتن... کم سربزن ولی بزن

صبا چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 03:31 ب.ظ

خب
من انیمه قلعه متحرک هاول رو دیدم و خوشم اومد و توی گوگل زدم دانلود فایل پی دی اف کتاب قلعه متحرک هاول و خوندمش و تهش با لینک اینجا مواجه شدم و وادد سایت شدم و الآن از شدت شعف و شادی پیدا کردن اینجا در پوست خودم نمیگنجم.حس میکنم اومدم توی ی کتابخونه متروکه که همشششش مال خودمه

سعید دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 02:32 ق.ظ

خیلی مخلصیم نوستالژی ما اینجاست ارباب حلقه ها

یاسین یعقوبی سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 06:34 ق.ظ

سلام
واقعا رایگان میشه دریافت کرد؟!!!!
اگه اینجوری باشه فوق العادس

mohmdyus شنبه 13 دی‌ماه سال 1399 ساعت 08:03 ب.ظ

خیلی دنبال چنین سایتی میگشتم و شما این رو فراهم کردین، خیلی خوشالم که این سایت رو دارم، با تشکر فراوان از شما. تا جایی که پاهایم توان رفتن داشته باشند این سایت همراه من خواهد بود.

Ara شنبه 14 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام
میشه لطفا مجموعه کتاب غرش ماده شیر رو بزارید.
هیچجا پیداش نمیکنم ولی عاشقشم.

FaezFK9 سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 03:14 ق.ظ

بهترررررییییین سایت کتاب اونم فانتزی و تخلیلی که تو عمرررررم دیدم!!!

حسین یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 08:35 ب.ظ

خسته نباشی. دمت گرم.

Elham جمعه 22 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام دوست عزیز کتابای زیادی از اینجا دانلود کردم و اولین باره نظر میدم. امیدوارم دوباره یه روز برگردی

شقایق دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام خسته نباشید خواستم بدون نظر حرم به یاد قدیم سر زدم بهتون به یادتونین خوب و خوش باشید

MEHRAN چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام
ماهنوز منتظریم برگردی
همیشه هم به اینجا سر میزنم

مهران پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام دوست عزیز قبلا از اینجا رمان دانلود میکردم واقعا یه دنیا تشکر
اگه تونستی باز هم راه اندازیش کن
باز هم تشکر

ناشناس پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:36 ب.ظ

like

tina سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:55 ق.ظ http://http:/

سلام دوست قدیمی
خیلی وقته نیستی چرا؟؟
دلمون برات تنگ شده

لطف دارین که همچنان سر میزنیننت ندارم سیستم سوخت خودم هم در کل اتفاقات بدی برام افتاد

یه نفر چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:08 ق.ظ

اگه میشه این کد ضد کلیک راست رو پاک کنید چون نمیشود ادرس وبلاگتان را سیو کرد

امیر جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
ممنون از وبلاگ خیلی خوبتون
فقط کتابهایی که مالکیت عمومی هستند رو نذارید
خیلی ممنن
یا علی
بازم میگم، وبلاگتون فوقالعادست!

مهدی حبشی دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:00 ق.ظ

خیلی سایت خوبی دارین خیلی خوشحالم که اینهمه کتاب که همشون منتخب های جهانن رو دور هم توی یه سایت جمع کردین
موفق و موید باشین .

متشکر حتما باز هم سر بزنین

mmahdi دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ب.ظ

لطفا جلد دهم الکس رایدر هم بزارید...کاملشو

جلد دهم نیست متاسفانه
من هم ندارم ظاهرا ترجمه نشده یا توی نت موجود نیست

mmahdi دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ب.ظ

لطفا خواهشا کتاب های اگاتا کریستی و سر ارتور کانن دویل رو بزارید چون خیلی طرفدار دارن

کتاب زیاده برای گذاشتن دارم نویسنده هارو کل کتابهاشونو میذارم بعد میرم سراغ نویسنده جدیدکلی کتاب از آگاتا کریستی دارم حتما میذارم

زری یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام شما از جک لندن کتابی در سایت ندارین ؟

سلام
توی وب ندارم هنوز از جک لندن کتاب نذاشتم

سیمرغ دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام..
ممنون که جواب دادین.. موارد علاقه و سوالاتمو براتون از طریق همونرایمیل ارسال کردم.. جواب میدین.. ممنون از لطفتون
نمی دونم تو همون ایمیل ارسال میکنید یا اینجا، در صورتی که اینجا جواب دادید یه خبر کوچولو هم بدید.. باز ممنون

سلام
چشم از طریق ایمیل جواب میدم
پیوست:
تا الان که ایمیلی ارسال نکردین

حسام پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام مگنوس چیس چند جلد هست؟ترجمه شده همش یا فقط همین یدونش ترجمست؟

سلام
در حال حاضر مگنوس چیس همین یک جلده جلد دوم حدودا 8 ماه دیگه چاپ میشه

MEHRAN شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:40 ب.ظ http://book-man.blogsky.com

سلام
میگم تو که زحمت میکشی دنبال کتاب میگردی میتونی دنبال استیل هارت بگردی ممنون میشم

سلام
استیل هارت توی یک سایت داره ترجمه میشه و البته یک نفر دیگه هم به طور مستقل داره ترجمه میکنه . ولی ترجمه تازه شروع شده هنوز چیز زیادی ترجمه نشده برای همین نذاشتم

MEHRAN یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ق.ظ http://book-man.bligsky.com

سلام
جلد سوم مجموعه شهر چی شد فقط دو جلدشو گذاشتی
بعد خواستم ببینم میتونی رمان زامبی رو پیدا کنی ممنون میشم

سلام
جلد سوم مجموعه شهر تازه ترجمش شروع شده فقط هم یک فصل کوتاه منتشر شده سرعت هم کمه معلوم نیست کی کامل بشه
زامبی هم تا جلد هفتم توی وب هست . قسمت دارن شانو نگاه کن . بقیش برای فروش ترجمه شده توی افسانه ها . برای همین من هم نذاشتم

سیمرغ چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:20 ق.ظ

سلام..
سه تا سوال دارم..
1.خودنون همه این کتابارو خوندین؟
2.خودتون هم کتابی نوشتین؟
3.می تونین راهنمایی کنین چه کتابایی بخونم اگه حیطه علاقه مندی مو بگم؟

امکانش هست اگه جواب دادین یه ایمیل هم بفرستین خبردار بشم آخه دم امتحاناتمه!!!

سلام
همه کتابها که نه چون تعداد زیاده . خیلی از کتابهایی که اولها گذاشتم خودم خوندم اما کتابهای جدیدتر بعضی . مثلا خیلی از کتابهای ژول ورن ..
من قدیم مینوشتم ولی سالهاست دیگه دست به قلم نمیبرم چون وقتشو ندارم .
اگه علاقه خودتونو بگید بله تا حدی که کتابهارو مطالعه کردم میتونم راهنمایی کنم .

جواب نظرو ایمیل کنم ؟ باشه ایمیل میکنم البته اگه برسه

حامد دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:41 ب.ظ

باز هم سلام
اگر مشکلی نیست از این کتاب هایی که جادو و جادوگری داشته باشه بزارین تو سایتتون
اینجا که ترکونده

سلام
من خودم هم طرفدار کتابهای فانتزی سبک جادو هستم اگه کتاب بیابم حتما میذارم . فعلا فن فیکشن هم نذاشتم . تحقیق درباره کتابهای آسیموف اعصاب خورد کن شده .
هر کتابش کلی تحقیق میخواد . از طرفی حجمم کامل تموم شده تا الان هم 500 مگ اضافه مصرف کردم تا اول ماه بعد توی مصرف اضافه هستم

سروش چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:32 ب.ظ

سر می زنم و خب به اصرارت دارم نظر میدم.
از همه ی کتاب هات ممنون.
راستی از اون آقایی که می خواست کتاب فارسیا رو بنویسه چه خبر؟برج بلند بود چی بود؟خبری ندارین؟اون آقایی هم که می خواستن فن بدن چی شد؟

متشکر که سر میزنی و نظر میدی
هیچ کدوم فعلا خبری ازشون نیست نمیدونم چرا همه غیب میشن

مبزو سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:47 ب.ظ

شما کمک بزرگی به سطح کتابخوانی این کشور هستید. دوست داشتم اینجا ازتان تشکر و قدردانی کنم. پیوسته به کارتان ادامه میدهید و هیچ چشم داشتی هم ندارید

فقط یک انقاد کوچک داشتم. برای باز کردن تب های مختلف توی مرورگر مجبورم از کلیک سمت راست استفاده کنم و به دلیل سیستم سایت تان این امکان از مخاطبان گرفته شده... من هر چه فکر کردم دلیلی برای این ممنوعیت ندیدم... اگر صلاح بود این امکان را برگردانید تا وقتی مثلا روی صفحه اصلی هستیم بشود هم روی لینک چند نویسنده کلیک راست کرد و تب باز کرد و هم به مطالب دیگر وارد شد

اگر نشد هم که هیچ... همه جوره درجه یکی

لطف دارین واقعا .
قبلا کلیک راست و کپی بسته بود اما الان فقط کلیک راست بسته هست. این بستن هر چند واقعا سودی هم نداره بیشتر به علت جلوگیری از کپی مطالب بود . چون گاهی کپی میشه بدون ذکر منبع در حالیکه برای هر مطلب گاهی یک ساعت وقت میذارم .
کد قفل راست کلیکو فعلا برداشتم

محمد رازقی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ب.ظ

اقا :
ناموسن اخرتشی دیگه . میدونی چن وقت دنبال کارای دارن شان بودم ؟
فقط یدونه ای . بووووووووووس بووووس بووووس بووووس

لطف دارین خوشحالم راضی بودین

MEHRAN چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:45 ق.ظ http://book-man.blogsky.com

یه سلام و خسته نباشید
میگم من یه چند تا کتاب دانلود کردم ولی کامل نیستن مثل سه گانه شهر اثر دارن شان یا زامبی بازم اثر خودش خواستم ببینم میتونی برام پیداشون کنی؟؟؟

سلام متشکر
سه گانه شهر که جلد سوم باید دید کی ترجمش شروع میشه زامبی هم بقیه جلدهاش برای فروش داره ترجمه میشه نمیتونم بذارم

arvin جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:32 ب.ظ

تو هنوز خسته نشدی
بابا من یه سالیه وبلاگم رو ندیدم اوتوقت تو همش چیزای جدید می زاری
مگه کار و زندگی نداری بشر؟
به هر حال من دارم یه فن می نویسم
اولین بارمه ولی خب فکر کنم ارزش یه بار خوندنو داشته باشه
چه کنم؟ برات ایمیل کنم فصلاشو یا بزارم کامل شه بعد همشو با هم ایمیل کنم؟

نه خسته نشدم گاهی کم پیدا میشم ولی کلا غیب نشدم
از طریق ایمیل میتونی دربارش خبر بدی ؟ کانال تلگرام هم عضوشی حتما
فن خوبه منتظرم زود ایمیل بزن

آیدا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام میشه خواهشا کتاب برج رو از جی جی بالارد بزاری؟میشه؟میشه؟
واقعا ممنون میشم

سلام
دیر شد اما این کتابو سعی میکنم همین هفته حتما بذارم

نرجس پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:10 ب.ظ

نیوووووووومده،؟؟؟
یعنی فلان تو این شانس

نه نیومد خو

نرجس چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 ب.ظ

پارادایس:(
انگار ایمیلم نرسیده دستت یا اصن موافقت نکردی
خوب اگه ایمیلم رسیده دستت و موافق نبودی، خوب بهم میگفتی نمیخواستی

سلام
نه ایمیلی نرسیده دستم
من دیدم ایمیلمو نبودددد چیزی

زهرا یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:11 ب.ظ

سلااااام سلااااااام
باز اومدممممممممممم
ممنون برا کتابای جدید
هورااااااااااااااااا
امضا : ویزارد گرل

سلام
خوش اومدی
سعی میکنم از امشب دوباره وب فعال بشه و هر شب کتاب بذارم

♣LORD DARK♣ جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام. باید بگم واقعا بابت این وبلاگتون خسته نباشید و هم چنین دل چند نفر رو واقعا شاد کردید(من و دوستام). و میخواستم بپرسم فنفیکشن هری پاتر و جادوی خاطرات هنوز ناقصه یا کامل شده و اگر هم ناقصه هنوز میخواستم بدونم شما فصل های جدیدشو گذاشتید یا ن . با تشکر از وبلاگ خوبتونننن

سلام خوشحالم راضی هستین
هری پاتر و جادوی خاطرات کامل شده و میتونین همین جا پیدا و دریافت کنین

ایدا چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 ب.ظ http://suriyan.persionblog.ir

سلام چی شد تو که می گفتی دیگه نمی خوای وبلاگت. رو ادامه بدی ؟؟؟؟؟؟؟

سلام نه ادامه دادم فعلا لینک وبلاگت خرابه یا پاک کردی وبلاگو

زهرا دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:24 ب.ظ

من عاشق فن فیکشنم ، یه مدت بود که فن جدید نداشتم
اما الان با اسم های جدیدی رو به رو شدم :دی

امضا ویزارد گرل


من هم فن دوست دارم اون هم زیاد حیف نیست دیگه
من هم دارم ناقص یا اونهایی که بقیه ندارنو میذارم

رضوان پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ق.ظ

گلم منظورم اینه سبکش مثل اشیانه افسانه باشه وگرنه اشیانه افسانه رو خوندم

من خودم آشیانه افسانه نخوندم برای همین نمیدونم چطوریه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد