کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

آریا کالدورن بوت ( فن فیکشن )

آریا کالدورن بوته ( فن فیکشن )

فن فیکشن آریا کالدورن بوت

نویسنده: پگاه

صبح یکی از اولین روزهای پاییزی بود و هوا هنوز ملایم بود. خانه ی جدید کالدورن بوت ها، کلبه ای در نزدیکی حومه لندن بود که در مجاورت دریاچه ای کم آب قرار داشت . خانم کالدورن بوت آنجا را خیلی دوست داشت؛ زیرا او را به یاد کلبه مادرش در پنسیلوانیا می انداخت . امروز اولین روز تحصیلی دخترشان آریا در مدرسه جدیدش هاگوارتز بود.....

 


 این داستان در ادامه ی "فرزند نفرین شده" نوشته شده، و درباره ی دختری به اسم آریا ست که از ایلورمورنیِ آمریکا به هاگوارتز میاد و آشناییش با آلبوس و اسکورپیوس، اتفاقاتی رو براش رقم میزنه.


دستیار یک شبح

.

نظرات 29 + ارسال نظر
یکی چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام. کسی این فن رو خونده؟

just draco سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:11 ق.ظ http://love-malfoy.blogfa.com/

با سلام
و همچنان منتظر ادامه فعالیت این سایت خوب هستیم.

just draco شنبه 18 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 10:58 ب.ظ http://love-malfoy.blogfa.com/

باسلام
چقدر حیف که وب به این خوبی تعطیل شد.
اگر نویسنده یک روز نظر منو خوندن خواهش میکنم دوباره اینجا رو راه اندازی کنند.

سهیل پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:25 ق.ظ

بچه که بودم تقریبا بیشتر فن ها رو خونده بودم، حالا دیگه بزرگ شدم :)) برگشتم که یاد قدیم کنم، فقط بلاگ تو هنوز فایلها رو داشت و کار میکرد، خیلی غمگینه که اون دوران خوب روزی یه فن برای همیشه تموم شد. حالا احتمالا دیگه خودتم سر نمیزنی به اینجا، ولی دمت گرم. دعات میکنم :))

merlin دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 05:08 ب.ظ

یادش بخیر
من زمانی بود تموم فن فیکشونا رو خونده بودم تموم کتابهای فانتزی رو خونده بودم و دیگه چیزی تو فارسی نبود که نخونده باشم رفتن فن فی فیکشن انگلیسی و داستانای انگلیسی که دنیای جدیدیو روم باز کرد و فوق العاده...دوس دارم تموم روز بشینم بخونم و لذت ببرم ولی متاسفانه فعلا که مجبور شدم کنار بزارم...میخندیدم و فریاد میکشیدم (تودلم به خاطر هیجان) ...و هنوز عاشقانه، مطالعه کردنو دوس دارم

,, دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1399 ساعت 09:18 ب.ظ

چرا دیگه فعالیت نمیکنین

شیما پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام ممنون از وب خودتون.....فن هری پاتر جدید ندارین؟

جواد پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:17 ق.ظ

ممنون

Fati پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام
ببخشید خیلی وقته فن جدید نذاشتین
دیگه کسی فن جدید نمی نویسه؟

Fateuk سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام من در به در دنبال یه فیکشن عاشقانه از شخصیت های هری پاترم ...مخصوصا کاپل هرماینی و مالفوی ...یکم بین پستاتونو گشتم ولی چیزی که میخواستمو نتونستم پیدا کنم ...اگر دارین همچین فیکشنی ممنون میشم معرفیش کنین

Near چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:44 ب.ظ

چرا دیگه فن نمیزاری؟؟؟؟؟؟

سینا دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 04:38 ق.ظ

یه خبر خوبببببب

zahra دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام خسته نباشید. امیدوارم بازم فن بذارین. این وبلاگ یکی از وبلاگ هایی هست که من خیلی دوستشون دارم.امیدوارم بازم ادامه بدین

علی یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:37 ب.ظ

خیلی ممنون که برگشتید، امیدوارم ادامه داشته باشه!

Roham سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:20 ب.ظ

به به... اومده بودم یه فن قدیمی پیدا کنم بخونم، که دیدم یه فن جدید گذاشتی. حال کردم. ایول. سعی کن بازم فن بذاری. دمتم گرم

علی دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:42 ب.ظ http://remember.blogfa.com/

سلام:))
خوبی تو ؟
من علیم . وبلاگ از تاریکی نترس رو داشتم :)) رمان بود اونم
چقدر دلم تنگ شد یهو برای قبلا .
هروقت دیدی کامنتم رو لطف کن بهم پیام بده :)

sara پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 10:53 ب.ظ

خداروشکر بالاخره یک فن کامل
بازم بزارید لطفا
اگه نظرتون درباره ی این فن هم بنویسید خیلی خوب میشه

مهدی چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 04:01 ق.ظ

سلام خسته نباشی دادا
دو تا خواهش دارم ازت
اولا اگه لینک کلی واسه فن فیکشن ها داری میتونی بفرستی واسم ؟
دوما واسه بقیه کتاب ها هم مث فن فیکشن ها نظر خودتو بگو ک بدونیم چجورین
ممنون

برای فن ها لینک کلی ندارم چون حجم بالا بود برای داستان های دیگه نظر نداشتم چون تمام فن هارو خوندم اما کتابهای دیگه به ندرت و در اصل اونهایی که مورد علاقه خودم بوده

shiva سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 07:47 ب.ظ

واو فوقالعاده بود
تشکر از نویسنده

متشکر نظر درباره داستان دادین

علیرضا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 10:10 ب.ظ

بابا دمت گرم یادی از ما کردی
بازم کتاب بزار بخونیم

... یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون که گذاشتی
خوشحالم که فعال شدی
شخصا خیلی وبلاگتو دوست دارم
ولی سوال
کاور داستان همینه؟
ایدش جالبه ها ولی خب با یکم کار بهتر میشه
ممنون:)

امیر شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 04:03 ب.ظ

ممنونمازتون که دوباره فعالیتتون و شروع کردین

❤️

فعالیت نیست با گوشی با زحمت زیاد یک پست زدم چون نویسنده این داستان لطف کردن و داستان رو برام فرستادن نمی شد بی توجهی کرد هر چند خیلی وقت گرفت

Fati شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 03:48 ب.ظ

وای بلاخره بعد کلی مدت یه فن گذاشتین
چقدر دلم تنگ شده برای خوندن یه فن
چرا دیگه فن نمیذارین؟

حداقل خودم در جریان داستان ها جدید نیستم و فن هم بازارش راکد شده

علی شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 02:32 ب.ظ

خیلی خوب بود من دو روزه خوندمش
ادامه نداره؟

باید از نویسنده سوال کرد من خودم هنوز نتونستم بخونم

مجتبی جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام ممنون از سایت خودتون
داستان خوبی بود
دیگه کسی فن نمینویسه؟

من خودم اطلاعی ندارم و فکر هم نمیکنم بنویسن فن فیکشن یک دوره ای داشت که خیلی پر طرفدار و فعالیت بود البته بعضی نویسنده های جدید از روی علاقه شخصی مینویسن مثل همین نویسنده

حسن جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 04:48 ق.ظ

ایول
Welcome back❤❤❤
بیشتر کتاب بزار لطفا

ریحانه پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 11:50 ب.ظ

ایول فن جدید

سینا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 03:02 ق.ظ

من اینو هنوز نخونده ولی هرچی تو سایت گذاشتی رو خوندم راستی چرا بعد از یک مدت دیگه فعالیت نمی کنی تورو خدا چند تا فن فیکشن کامل بزار من مردم

وقتشو ندارم متاسفانه حتی دیگه نت هم نگرفتم برای خونه و حتی مدتی سیستم هم نداشتم الان هم با گوشی پست زدم

ali144 چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام بابا چه عجب یادی از ما ها کردی خدایی الان یه ساله که اگه روزی یه بار نباشه حداقل هفته ای یه بار سر میزنم دیگه داشتم نا امید میشدم امیدوارم دیگه نزاری بری راستی بعد این همه مدت باید یه حال اساسی بهمون بدی ها یه بیست 30 تا کتاب باید بزاری جیگرمون خنک بشه

همین یک پست کلی زمان برد تا تونستم ارسال کنم واقعا سخت بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد