کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

خاطرات کمپ دورگه ها

کمپ دورگه ها

این کتاب اثر ریک ریوردن هستش .

من این کتابو هنوز مطالعه نکردم پس توضیح خاصی هم براش ندارم با جستجو هم نتونستم مطلب مفیدی پیدا کنم تا بتونه معرفی این جلد کتاب باشه

پس بدون هر گونه توضیح :

 

خاطرات کمپ دورگه ها

.

نظرات 11 + ارسال نظر

به مولا خیلی ممنون وبلاگتون خیلی خوبه یعنی هرچی میخوام اینجا پیدا میشه به ولله که دمتون گرم

ساسوکه جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 07:37 ب.ظ

من عاشق کتابای ریک ریدان هستم همه جارودنبال کتاباش میگردم مرسی که این کتاب رو گذاشتین
میشکتابی رو ک راجبه ماجرای پرسی و باب هست و بذارین ی داستان کوتاهه

shi چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 11:57 ق.ظ

خدا می‌دونه چه قد دنبال کتابهای ریک ریوردن بودم

waterlily یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام خسته نباشید خیلی عالیه وبلاگتون.
من یدمته در به در دنبال کتاب پرسی جکسون و قهرمانان یونان میگردم. فقط یه فصلشو دارم و هیچ جا بقیه شو پیدا نکردم. ریک ریوردن درمورد اساطیر و قهرمانای یونانی از زبون پرسی نوشته. خوشحال میشم اگه موفق شید پیداش کنید.

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ب.ظ

کتاب پرسی جکسون و خواننده آپولو ترجمه شده.
اونم بزارید از کتابای فرعی پرسی جکسونه

چشم حتما الان رفتم دنبالش
تشکر از اطلاع رسانی

سروى پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ب.ظ http://sarvysmile.mihanblog.com

اینم باید باحال باشه راستى ممنون از نظرت

خواهش میکنم

d.f.m سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ب.ظ http://dorsa00fateme.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری...
به وبلاگ ما هم سر بزن...
کتاب های کوتاه..کمیک و ... ترجمه میکنه...
خودت میتونی عضو شی....
یادت نره حتما سربزنی تا ما بازم بیایم...باتشکر

سلام
سر زدم وبلاگ شما هم قشنگه با یک نام معروف و پر خاطره برای من

annabeth جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:46 ب.ظ http://fantasybooksfans.loxblog.com

سلام وبتو خیلی دوست دارم خیلی خوبه وقت کردی یه سری به وبم بزنو نظر یادت نره

چشم الان میام سر میزنم

محسن یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.mzz.blogfa.com

وبلاگ خوبی داری از این که این کتاب رو گزاشتی ممنون . و اگه میشه به وبلاگ من هم سر بزن

متشکر سر زدی
به وبلاگت سر زدم فعلا تازه شروع کرده
امیدوارم موفق باشی

فاطه جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

من نمی دونم چرا وبلاگم این طوریه
خب اگه نمیشه برید به این ادرس
www.percy-jakson.blagfa.com
یک وبلاگ با نام کتابخانه نیمه خدایان اگه اومد مال منه که توی وبلاگ دوستان کمپ دورگه هست
یا اگه اینم نمیشه تو گوگل بزنید کمپ دورگه ها وبلاگ اردوگاه دورگه کمپ دورگه ها می یاد
البته یک وبلاگم هست با نام کمپ نیمه خدایان ورود به کمپ دورگه ها که البته اون نیسست وبلاگم همون اردوگاه دورگه اس
راستی من لینکتون کردم
البته وبلاگ کتابخانه نیمه خدا توش فقط یک پسته ولی بعد میخوام یک سری توش داستان از دورگه ها وموجودات دیگه بزارم که خودم مینویسم
اگه میشه کمپ دورگه ام رو لینک کنید

این وبلاگ پرسی باز شد یک نگاه انداختم
ظاهرا جدیده
اما اونهای دیگه رو سرچ کردم زیاد به این اسم وبلاگ هست

فاطمه پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام وای این بهترین وبلاگیه که دیدم
میشه بپرسم شما دخترید یا پسر؟
راستی من یک کمپ ورگه زدم اگه دوست داشتید بیایید
www.camphalf-bloods543.blagfa.com
راستی میشه خاطرات دورگه رو بزارید؟ منظورم خاطرات دورگه اس نه پرونده نیمه خدا اخه خیلی ها اشتباه میگیرن
من هر جایی رفتم لینک وبگاه افسانه ها بود که چون من نمی تونستم توش عضو شم نتونستم دانلود کنم
میشه ک لینکی بزارید که مال وبگاه افسانه نباشه وهمه بتونن دانلو کنن؟وراستی محرم رو بهتون تسلیت میگم

سلام
متشکر از نظر لطف شما خوشحال شدم نظر شما رو خوندم
به وبلاگ شما سر زدم اما فقط یک صفحه آبی برام باز شد بدون هیچ مطلب یا گزینه ای
درباره خاطرات دورگه این کتابو برای دانلود گذاشتم اگه با خاطرات کمپ دورگه ها متفاوته اطلاع بدین چون من فقط همین کتابو از ریک ریوردن میشناسم که چنین نامی داره
اگه بدونم چه کتابی هست مثل بقیه کتابها آپلود میکنم و با لینک مستقیم میذارم

محرم رو به شما هم تسلیت میگم
امیدوارم باز هم سر بزنین و نظر بدین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد