کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و آغاز پایان ( فن فیکشن )

Harry Potter and The start of end

فن فیکشن هری پاتر و آغاز پایان

نویسنده: گرت

خوب این هم یک فن فیکشن دیگه هری پاتری در ادامه سری داستان هایی که در وبلاگ قرار میدم

بدون هیچ توضیحی این شما و این هم یک فن دیگه

 

دانلود فن فیکشن هری پاتر و آغاز پایان

.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:38 ب.ظ

از طرف خودم بگم نرفتم : "من خودم نرفتم که حتی دانلودشون کنم شاید اگ دیگه خیلی جنس نیاز شدم برم دانشون کنم اما ب نظر خودم دان نکنم بهتره " بقیه رو نمیدونم

من که فعلا ناقص میخونم بعضیش واقعا خوب بوده حیف که ناقص مونده

رضا شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام. داستان بدی نبود. همون به قول خودت واسه یه بار خوندن ارزششو داشت. اما واقعا اشکالاتی داشت. مثلا اینکه توی حمله ی مرگ خوارا خانه ی شواره ۱۲ میدان گریمولد سوخت( آتیششزدن ) اما هری بعد از جنگ توی وزارتخانه و در زمان ناامیدیش رفت توی اون خونه یک هفته روی کاناپه دراز کشیده بود. خب این با عقل جور در نمیاد. بعد یه سری اشکالات جزئی تر دیگه هم داشت مثل اینکه اصلا چیزی درباره ی به سن قانونی رسیدن هری در اول داستان گفته نشد و ... البته بعضیاشون هم همچین جزئی نبودن آدم حرصش میگرفت. ولی واسه نثرش اولش خیلی بد بود اما انگار خود نویسنده هم وقتی ی مقدار نوشته دستش تا یه حدودی!! روون تر شده. در هر صورت بازم زحمتی کشیدن خسته نباشن. از شما هم ممنون که فنارو میذارید

خواهش میکنم
الان به نظرت فن ناقصها طرفدار داره ؟ الان سه تا فن دیگه گذاشتم روی دسکتاب تا حاضر کنم اما نمیدونم اصلا طرفدار داره یا نه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد