کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و قدرت ذهن ( فن فیکشن )

Harry Potter and power of mind

فن فیکشن هری پاتر و قدرت ذهن

نویسنده : Lord Martires - Alex

این فن فیکشن یکی از فن های کامل هست اما دارای نثر ضعیف و ساختار ضعیفیه اما نویسنده ایده های زیادی داشته که نتونسته به درستی بعضی ایده هارو مطرح کنه .

این فن سرعت زیادی داره اما خوندن یکبارش خوبه در واقع هر کتاب یا فن فیکشنی رو یکبار باید خوند .

 

هری پاتر و قدرت ذهن

.


نظرات 2 + ارسال نظر
رضا شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:59 ب.ظ

داستانش ماجراش و قدرت همش قشنگ بود. اما این که هری همش ی بازیچه بود یه عروسک گردان برای مشکلات شخصی خودش این کارارو بکنه خیلی خیلی ابلهانه و چرت و ... بود. در ضمن با نظر پریا هم موافقم. مخصوصا اینکه چرا دراکو باید ی همچین قدرتی داشته باشه. بعدشم ما میخوایم ثابت کنیم ک هیچ چیز توی دنیا فناناپذیر نیست و همه فانین. اونوقت خود شخصیت نسبتا اصلی داستان جاودانس. در کل جورایی از ایم مارتیرسه متنفرم

من هم از داستان این فن خوشم نیومد بخصوص که در نهایت همه چیز الکی الکی تموم شد

پریا دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 ب.ظ

من اینو بالاخره دیروز تموم کردم پیرم کرد زیاد بودش به نظرم بد نبود خیلی تو قدرت های هری اغراق کرده بود اینکه هم نواده مرلین و گریفندور هست یه ذره مسخرس همینطور مارتیرس اگه اون آخر قسمت 38 که قسمت آخر بود رو اونطوری تموم نمی کرد بهتر بود چون خیلی مسخرس دراکو بیاد طرف هری قدرتش زیاد باشه بعد تولد بچه هری بیاد مثل ولدرمورت کیت رو بکشه خیلی چرتهههههههههههههههههه

بله من هم این این چیزهاش خوشم نیومد
البته دوست دارم هری قوی باشه نه دیگه یک نفر بیاد اینجوری وسط داستان
نویسنده خواسته خودش قهرمان داستانش باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد