کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

ولدمورت و بی همتا ( فن فیکشن )

Lord Voldemorte Va Bi'Hamta

فن فیکشن ولدمورت و بی همتا

نویسنده : نارسیس

این فن فیکشن جزء فن های خاص حساب میشه ؛ قلمی روان و  در عین حال سیر داستانی متفاوت با تمام فن فیکشنها و همینطور داستان اصلی خانم رولینگ، از اسم این فن هم مشخصه که بقیه فن ها متفاوته .

این داستان در همون فضای داستان هری پاتر سیر میکنه اما با یک تفاوت بزرگ و اون هم نبودن یکی از افراد در این فن فیکشنه .


 

دانلوددانلود

.

نظرات 6 + ارسال نظر
tina سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام
داستان قشنگی بود موضوع واقعا متفاوتی داشت ولی اخر داستان واقعا بد تموم شد اگه لرد سایرون نمیومد تو داستان واقعا بهتر میشد
بازم دستت مرسی
راستی وبت خیلی قشنگ شده

سلام
بله واقعا داستان قشنگیه هر چند به شدت مخالف داستان و اصل هری پاتره اما زیباست ولی پایانش واقعا حالگیری بود
متشکر باز هم سر بزن

رضا شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام. واااااای دیوونه شدم. اینطوری خو اصلا امکان پذیر نیست. یه همچین داستانی. الان من دیوونه شدم واسه ادامش. نمیدونم چی کنم. بخدا آروم و قرار ندارم. لطفا بگو ک بقیه داستان ها مثل این نیستن و پایانی ندارن.

سبک این نویسنده به همین شکل بوده
این پایان داشته اما بقیه فن فیکشن ها پایان دارن
شانست اینو خوندی
البته این هم داستانش خیلی قشنگه اما خوب بدون پایان

رضا جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ب.ظ

در پایان لرد سایرون و لرد ولدمورت بر میگردن و قدرت ققهرمان داستان رو توی یه هرم قدرت میبرن و هرمیون هم کشته میشه. خواهش میکنم تحقیقاتی دربارش داشته باش لطفا. خدانگهدار

درسته
داستانو به یاد دارم اما ادامه ای نداشته
این داستان در همین حد بوده و تا جایی که میدونم هیچ وقت نویسنده نگفته جلد دیگه ای نوشته یا مینویسه
اینها داستانهای قدیمی هست حتی دیگه نویسنده هم در دسترس نیست

رضا جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 ب.ظ

خب در آخر این جلد داستان تموم نمیشه. یعنی میگین جلد دوم هنوز در حال نوشتنه? مگه این جلد چه مدتیه ک منتشر شده? احتمالا خیلی وقته دیگه

نه این داستان جلد دوم نداره
این فن فیکشنها بعضی مال سالها پیشه
بسته به سبک نویسنده یک پایانی برای داستان نوشته شده تو این داستان هم تا جایی که یادمه هری کشته شده و ولدمورت در نقش قهرمان در برابر خودشه اما کشته میشه
این پایان بوده و ادامه ای براش نوشته نشده

رضا جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ب.ظ

خواهش میکنم. لطفا بگید. سریع لطفا

من تمام کتابهارو کامل میذارم
هر فن فیکشنی که تا الان قرار گرفته کامل بوده و اگه جلد دیگه داشته گذاشته شده چهار وارث قرار بوده چهار جلد داشته باشه که فقط دو جلد داشت که هر دو جلد هست و شوالیه 17 ساله دو جلد بود که جلد دومش قدرت شیطانیه که هر دو توی وبلاگ هست و البته جادوی لویج جلد دوم قرار بود داشته باشه که هیچ وقت منتشر نشد و جلد اول توی وبلاگ هست

رضا جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام. خیلی خیلی معرکه بود. فقط میشه لطفا اسم جلد دوم این کتاب رو بگید تا دانلودش کنم? خواهش میگم بگو. دقیقا همین الان کتاب تموم شد. و من اصلا حالم خوب نیست. کاملا گیجاد ، مبهوت و ناراحتم. هرمیون نباید میمردمن اونو بیش تر از هر کسی دوست داشتم. خواهش میکنم اسم جلد دوم رو بدید. التماس میکنم

ببخشید اون موقع نبودم
ولدمورت و بی همتا جلد دوم نداره
این فن تک جلد هست
البته یک فن دیگه با اسم هری پاتر و بی همتا هست که ناقصه و یک یا دو فصل بیشتر نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد