کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و غارهای مرگبار ( فن فیکشن )

هری پاتر و غارهای مرگبار

فن فیکشن هری پاتر و غارهای مرگبار

نویسنده : نامشخص

مترجم : سکینه خرازی

این فن فیکشن به عنوان جلد هفتم مجموعه هری پاتر به چاپ رسیده اما در واقع فن فیکشنی برای این اثر بوده و در ادامه کتاب ششم میباشد .

 

دانلود

.

نظرات 10 + ارسال نظر
محمدرضا جلالی جمعه 5 دی‌ماه سال 1399 ساعت 05:11 ق.ظ

دوست عزیز این فن فیکیشن نیست این کتاب رو رولینگ نوشته ولی یکی از دوستانش کتاب رو لو داده و بعد رولینگ کتاب رو رد کرده و یکی دیگه نوشته اگر توییت های جند سال پیش رولینگ رو مطالعه کنی متوجه میشی

سارا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ب.ظ

mrc vaghean nmidoonid jand vght bod dashtm donbal in ketab migashtm

خواهش میکنم
امیدوارم از خوندن هم این فن هم بقیه فن فیکشن ها لذت ببری

رضا یکشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:35 ب.ظ

بخدا نمیشه خوندش. بخدا نمیشه. چشام از کاسه دراومدن. خب حالا ک میخواسته اسکن کنه چرا ایطور اسکن کرده?????

من هم کلا پای این فن یا کتابهای کیفیت پایین کلی نور چشم بر باد دادم

tina جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ق.ظ

من خودمم از فیلم هندی بدم میاد کلا از موضوعات احساسی و هندی لجم میگیره ولی نمیدونم چرا انقدر زیاد از ابی نام و نشان خوشم اومده اصن خودمم موندم با این سلیقه ام

من که خیلیییییییییییییی بدم میاد از هندی الان هم چند ساله از هر فیلم و داستان عاشقانه یا ایرانی هم متنفرم
بی نام و نشان هم خیلی جاهاشو رد کردم به نظرم زیادی دیگه احساسی بود
یک نقص دیگش هم شخصیت سریوس پاتره که یک ابله خودخواهه مثل شخصیت هری پاتر توی داستان رولینگ
یعنی بیشتر جاها موقع خوندن داستان با خودم میگفتم یعنی شخصیتش دیوونست اصلا مگه میشه یک نفر اینقدر احمق باشه

tina پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ق.ظ

خیلی جالب بود واقعا لذت بردم و داستانی بود که ارزش خوندنو داشت (البته شخصا هنوزم بی نام و نشان خیلی بیشتر دوست دارم به نظرم ی چیز دیگه است )
تشکرات فراوان

بی نام و نشون خیلی هندیه
خیلی قسمتهاشو رد کردم چون از داستان و فیلم هندی بدم میاد

رضا سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ق.ظ

میگم این کتاب نسخه ی تایپ شدشو نیست؟ اسکن شدش چشم رو اذیت میکنه

نه . حداقل من یادم نیست نسخه تایپ داشتم یا نه .
الان نگاه کردم این نصف اسکنه نصف تایپ ظاهرا . همین نسخه هم توی آرشیو هست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:46 ق.ظ

دانلود شد حجی
تچکر!

ما هنوز حجی نشدیممممم
خواهش میکنم

کسری پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ب.ظ

ببخشید ولی این کتاب رو خود رولینگ نوشته وقرار بوده به جای یادگاران مرگ بیاد که بهسرقت میره.پس فن فیکشن حساب نمیشه

درباره این ماجرا من هم شنیدم اما نوع نگارش و داستان با داستانهای رولینگ متفاوته و هیچ وقت خود رولینگ این مسئله رو تایید نکرد یا حتی انتشارات کتابهای خانوم رولینگ این مسئله رو تایید نکرد
بعد از انتشار این کتاب تا جایی که یادمه گفته شد که این کتاب یک فن بوده که ترجمه و به عنوان جلد هفتم منتشر شده

بانوی سفید روهان یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ب.ظ http://siyah-sefied.blogfa.com

بازم سر زدم
من دوباره امتحان کردم ،ارو میده که ارتباط توسط سرور قطع شد!

دوباره لینکو امتحان کردم سالم بود
خواستم لینکو وبلاگ توی نظرات ارسال کنم اما قبول نکرد

بانوی سفید روهان یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:27 ب.ظ http://siyah-sefied.blogfa.com

سلام ممنون که این فنو گذاشتی من نصفه شو خونده بودم ولی دسترسی به بقیه ش نداشتم ،خیلی دنبالش بودم.
فقط یه چیزی لینک دانلود خرابه

خوشحالم خوشحالی
باز هم سر بزنی باشه
لینکو امتحان کردم سالم بود نمیدونم چرا برات مشکل داشته اگه اشکالی بود باز هم بگو باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد