کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

جیمز پاتر و موش خائن ( فن فیکشن )

جیمز پاتر و موش خائن

فن فیکشن جیمز پاتر و موش خائن

نویسنده : الستور ( مهدی خانی )

من تا قبل از مطالعه این دو داستان الستور تنها در گذشته دو فن از این نویسنده خوندم که واقعا افتضاح بود البته خود نویسنده هم بارها به این مسئله اعتراف کرده به طوریکه بارها گفته از اون داستان خودش متنفره و پیشنهاد میکنه کسی اون دو داستانو نخونه . اما در مورد دو داستان بعدی که در وبلاگ گذاشتم یعنی موش خائن و وحشت ترسناک باید اعتراف کرد که بهبود و پیشرفتی در قلم و سبک نوشتاری نویسنده دیده میشه . 

 

این فن فقط درباره پیتر پتی گرو نیست بلکه به نوعی خاطرت تمام غارتگران هست تا هنگام مرگ.
دانلود

.

نظرات 3 + ارسال نظر
پریا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:50 ب.ظ http://story-for-us.blogfa.com

به یه سوال میتونی آدرس اون سایتی که ازش فن فیکشن میگیری یا میگرفتی رو بهم بدی؟من عاشق فن فیکشنم خودمم مینویسم
راستی فن فیکشن آرتمیس فاول هم هست؟یه داستانی داره آرتمیس دختری به اسم دایانا داره میگن جالبه اگه شد میتونی به زبان فارسی بذاریتشون؟

خیلی از سایتها یا وبلاگهایی که این داستانهارو ارائه میدادن دیگه وجود ندارن
لینکها و خود وبلاگها پاک شدن سایتها دورانشون تموم شد اما خیلی از این فن ها باز هم شاید پیدا بشن
من فقط فن هری پاتری جمع میکردم فن فیکشن بقیه کتابهارو ندارم چون علاقه نداشتم

علی جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام خوبی
وبلاگت خیلی عالیه
فقط یه چیزیش بده اونم قالبش تکراری شده....

متشکر از لطف شما
من هم این حرفو قبول دارم اما متاسفانه بلاگ اسکای قالب های محدودی برای خودش داره که همه نا زیبا و ساده هستن
قالبهای دیگه هم که توی سایتهای مختلف هستن از نظر کارکرد و سئو شدن یا هماهنگی با بلاگ اسکای همه مشکل دارن به همین علت قالب ثابت مونده
سعی میکنم یک قالب مناسب پیدا کنم و قالبو عوض کنم

پریا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 ق.ظ http://story-for-us.blogfa.com

دوست عزیز ممنون برای داستان ها یه سوال این فن فیکشن ها رو از کجا میاری؟زندگی پیشتاز اینارو نداره

سلام دوست عزیز
زندگی پیشتاز یک سایت تازه تاسیس هست قبلش نامش دروازه زندگی بود و من هم اولین مدیر کل این سایت بودم بسیاری از فن فیکشن های موجودش به جا مونده از زمان من هست البته با آپلود مجدد توسط بقیه و پاک شدن فعالیت من
من از سالها پیش فن فیکشن میخوندم و جمع میکردم بنابراین باید هم بزرگترین آرشیو فن فیکشنو داشته باشم
تازه همچنان تعدادی از فنهای کاملو قرار ندادم و اگه علاقمند به فن هستی منتظر حداقل 10 فن کامل دیگه توی وبلاگ باش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد