کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و طلسم تقدیر ( فن فیکشن )

هری پاتر و طلسم تقدیر

فن فیکشن هری پاتر و طلسم تقدیر

نویسنده : AgiVega

ترجمه : ( بیست فصل از این داستان توسط داداش هرمیون ترجمه شده و بقیه توسط سایت زندگی پیشتاز )

این فن فیکشن میشه گفت مربوط به دوران بعد از کتاب هفتم هست اما با کمی تفاوت اون هم اینکه ولدمورت زندست برای فهمیدن داستان و علت این مسئله این فن فیکشن زیبا رو مطالعه کنید .

در ضمن این داستان انبوهی از اساطیر و افسانه های یونانی را در خودش داره از جمله خدایان یونانی .

 

.

نظرات 16 + ارسال نظر
tina شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام
این داستان نثر واقعا خوبی داشت خیلی قوی بود و معلوم بود روش واقعا کار شده ولی قضیه بارداری و بچه های نامشروع واقعا افتضاح بود
الان یاد این سریال ترکیا افتادم شباهت های بسی فراوانی داشت دقیقا هر کدوم از شوهر اون یکی بچه دار شدن واقعا این جنبه از داستان بد بود
دستت مرسی دوست عزیز

سلام
من هم اتفاقا وقتی خوندم خیلی بدم اومد البته این داستان و سنگهای ششگانه هر دو وضعشون خیلی خرابه

رضا چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:10 ب.ظ

ایول. احمق بودن. خوب گفتی

سلام
متشکر هنوز هم سر میزنی

رضا یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ق.ظ

داستان قشنگی بود. نثرش ک خیلی خوب بود. روش خیییلی کار شده بود. اما بعضی از چیزهاش واقعا بد بودن. من سنگهای ششگانه رو ترجیح میدم. اون خیلی بهتر بود. جنبه ی فان داشت. اما این بارداری و یه لشکر بچه ی حرومزاده خب آدم خیلی بدش میاد. و همینطور اونی ک نوشتش اعتقادات خودش رو ک اصلا هم خوب نبودن بلکه بد بودن رو توش گذاشته: خدایان و خدا. حضرت مسیح پسر خدای یکتا. اصلا باورتون میشه? دنیای بعد از مرگ دست خدانبود دست دوتا از خدایان بود. واقعا خیلی بده. داره به خدا و تمامی ادیان الهی توهین میکنه.

دیگه خواسته طبق اساطیر یونانی بنویسه
اساطیرشون برای داستان جالبه اما در واقعیت .....
فقط میشه گفت خیلی احمق بودن

نرجس پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:43 ب.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

اصن من موندم توش!
کتابش مگه نباید واسه نوجونا و بچه ها باشه؟
والا این واسه بزرگسالا هم زیادیه!
خود نویسنده انگلیسی واقعا نوشته هاش بده.

این نویسندش فکر کنم تنها هدفش برای نوشت منحرف کرن بقیه بوده این از فن سنگهای ششگانه باز بهتره

رضا سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:45 ب.ظ

میگم احتمالا یه روانشناس اینو ننوشته?!

شاید
اما بیشتر به نظر میاد مشکل اخلاقی داشته

رضا سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ق.ظ

حالا داستانش قشنگ هست؟ مث بقیه خوبه?!

داستانش اساطیری هست
مخلوطی از فیلم های اساطیر یونانی و هری پاتر
ماجرای پرسیوس وووووو

رضا شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ب.ظ

من شروع نکردم ب خوندن ولی تعریفشو شنیدم. در ضمن طراحیش خیلی خیلی خیلی عالیه. نمیدونم چطور درستش کردن. خسته نباشن

این فن سالها ترجمش طول کشیده یک بخشی ترجمه شده بوده بعد هم ولش کردن تا بالاخره طلسمش شکست ترجمه شد

نرجس جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:27 ب.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

والا من تا صفحه چهل و خورده ای خوندم هم افسردگی گرفتم هم اعصابم خورد شد!
آخه من موندم داداش هرمیون و زندگی پیشتاز چطور حاضر شدن ترجمش کنن!

بعضی فن ها همینجوری هستن
تازه این مشکل اخلاقی هم داره یعنی درواقع ضریب سنیش بالاست

عماد شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام
واقعا ارزش خوندن داشت
خیلی ممنون که این کتاب رو معرفی کردین

خواهش میکنم
خوشحالم خوشت اومده

عرفان دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ب.ظ http://jokfc.blogfa.com

من یه دیوونه فن فیکشن می خوام که تو هم همش برام میزاری!!!!
یه فن بود که توش کلی از مدارس جادویی از همه کشورها از جمله ایران!!! میان هاگوارتز من اون فن رو موخوآم! نمی دونم گذاشیش تو وب یا نه چون که هنوز موفق به خوندن همه ی فن هات نشدم اگه نزاشیشش بزارش اگرم گذاشتیش بوگو کدومه من هممون رو بخونم
با این توضیح دادنم فکر نکنم فهمیدی کدوم فن رو میگم

اون فن توی وبلاگ هست اما الان اسمش یادم نیست
ولی بین فن هایی که توی وبلاگ گذاشتم پیدا میشه

زهرا جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ

واااااااای خیلی ممنون من اصلا حوصله دانلود کردن قسمتی ندارم خیلی از کتابای قدیمی رو توی قسمت های زیاد میذاشتن من با این که دوست داشتم بخونم ولی حوصله دانلود کردن نداشتم ممنون از این که هر کتابی رو میذاری توی یک pdf هست دستتم درد نکنه از بس اون قدیمی ها رو 3-4 بار خونده بودم خسته شدم سایتتو که یدم خیلی خیلی خوشحال شدم.

خواهش میکنم من خودم هم کتاب فصل فصل دوست ندارم تمام کتابهایی که میذارمو فایلهاشو یک پارچه و کم حجم میکنم اینجوری خوندن خیلی راحتتر میشه
امیدوارم باز هم سر بزنی

zeous جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام
قبلا چندتا از بهترین فن هارو گفتید
چند تا از فن های خوب دیگرو هم بگید

سلام
اگه حوصله داری همه فن هارو یک دور بخون من همه رو خوندم حتی اونهایی که بد هستن و خیلی هارو بارها و بارها خوندم
الان فن هایی که دارم میذارمو خودم هم نخوندم و اول میخونم و بعد میذارم
اگه دوست داری شاهزاده 17 ساله و جلد دومش که قدرت شیطانی هستو بخون
و همینطور پسری به نام دانته

مهسا جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

الان برای یه تشکر خیلی مفصل خدمت رسیدم!!!!
بعد از 5سال دوباره هوس کردم سری سرزمین اشباح دارن شانو دوباره بخونم ولی هرسایتی میرفتم یا کامل نبود یا جلدها رو جا به جا گذاشته بودن!
ینی واقعا وبلاگت نجاتم داد!
یه گشتی هم تو وبت زدم خیلی خوشم اومد
باز خدمت میرسم
بازم ممنون

این نظر شما واقعا باعث خوشحالیه البته یادمه اون پستها هنوز هم غیر مستقیمه و وقت نکردم لینکو تصحیح کنم
امیدوارم مشتری دائمی بشی و همیشه سر بزنی

محمد پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام داداش اگه میشه قالب وبتو عوض کن خیلی تکرای شده....

تازگی همه دارن اینو میگن خودم هم تو فکرش هستم اما وقتم چون محدود هست هر بار میخوام درستش کنم وقت نمیشه چون باید خیلی روی قالبها تغییرات بدم

عرفان پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:39 ب.ظ

ما چی میخوایم؟؟ فن فیکشن
کی میخوایم؟؟؟؟ همین الان


دمت گرم بازم فن فیکشن بزار کتاب های آر ال استاین هم بزار

یعنیییییییی باز هم فن فیکشن بذارمممممممممم

به به چقدر طرفدار

سپهر پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ق.ظ

زیاد جالب نبود
لطفا فن های قدیمی و زیبا رو بزارید

بیشتر فن های قدیمی توی وبلاگ هست
در حال حاضر وبلاگ من از هر سایت و وبلاگی توی زمینه فن فیکشن کاملتره
شما هیچ جا اینقدر فن فیکشن نمیتونی پیدا کنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد