کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

من به آنجا خواهم رسید ( فن فیکشن )

من به آنجا خواهم رسید

فن فیکشن من به آنجا خواهم رسید

نویسنده : رسول

تعداد صفحات : 654

این داستان ایدش از کتاب هری پاتر گرفته شده بنابراین در قسمت فن فیکشن طبقه بندی کردم البته باید تذکر بدم با وجودیکه خیلی از شخصیتهای مجموعه هری پاتر توی این داستان وجود دارن اما خود هری پاتر و ولدمورت در این داستان نیستن.

من خودم هم تازه دارم این داستانو مطالعه میکنم ؛ امروز فن فیکشن طلسم تقدیرو تموم کردم و حالا در حال مطالعه این فن هستم بعد از چند سال که قصد خوندن داشتم اما هر بار به دلیلی موفق نمیشدم . تا اینجا تنها نکته منفی غلط های املائی و دستوری داستان و کلمات نامفهومه. امیدوارم از این داستان لذت ببرید .

 

دانلود

.

نظرات 8 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 04:27 ب.ظ

قلم نویسنده عالی......داستان پردازی عالی. حتی از خود کتاب هری پاتر بهتر. هوشمندانه ی هوشمندانه. کنجکاوم تو چند سالگی تونسته این کتاب رو بنویسی.

رضا جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ب.ظ

داستان نسبتا خوبی بود. ولی وقتی میگفت جون شیشم جون هفتم... فکر میکردم بازی کامپیوتریه

رضا شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ب.ظ

یکمیشو خوندم. ولی اصلا هری پاتری چیزی توش نیست. شخصیت اصلی داستان هم معلوم نیست کیه

قهرمانش همون پسره توی قلعه جادوگرهای سیاه هست اما باید کامل بخونی باز هم بدنیست قشنگه

رضا شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ب.ظ

اشتباه فرستادم. خخخخ

اشکال نداره سلام

رضا چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ق.ظ

آخه صفحه هم شد داستان?

این که فن قشنگو طولانی هست

رضا چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ق.ظ

سلام سوال همیشگی. قشنگه? خوندنش پشیمونی ب بار میاره?

بد نیست ایدش از هری پاتره اما خود هری توش نیست

Majid جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ب.ظ

قبلنها فکر می کردم تموم فن های خوبو خوندم اما حالا بعد از کلی دوری از نت برگشتم و هوس کردم فن جدید بخونم فکر نمیکردم چیز خوبی گیرم بیاد امابا خوندن این داستان نظرم عوض شد قشنگ بودخیلی البته نقطه ضعفایی داشت اما مهم نیست.
ممنون که زحمت کشیدین و این فن ها رو اپلود و یکپارچه کرددین.

من همچنان چند فن برای گذاشتن دارم که سعی میکنم به مرور بذارم
علاوه بر این بچه های گلی که میان وبلاگ امیدوارم کمکم کنن تا بیشتر فن بشه گذاشت

علی شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:10 ق.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داریدوقت داشتی به من هم سربزن واشکالات وبلاگم رابه من بگو متشکرم
عــــــــــــــــــــــلـــــــــــی

حتما سرمیزنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد