کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

دروازه بی دروازه ( فن فیکشن )

هری پاتر و دروازه بی دروازه

فن فیکشن دروازه بی دروازه جلد اول

نویسنده : الستور ( مهدی خانی )

تعداد صفحات: 81

این فن فیکشن یک داستان طنزه و نویسنده داستان تخیلی و فانتزی آشنایی خودشو بیان کرده . من از این سبک خوشم نمیاد اما کاملا بهبود قلم نویسنده نسبت به کارهای قبلیش مشخصه . 

 

دانلود

.

نظرات 3 + ارسال نظر
ایدا یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:12 ب.ظ

این کتاب واقعا از فن های قبلیش بهتره من از اول شخص نوشتن کلا خوشم میاد در کل فن قشنگیه

درسته بیشتر داستانهاش خیلی ضعیفه اما این کمی سطح بالاتری داره

رضا چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ق.ظ

آخه کتاب کمتر از ۱۰۰ صفحه باشه دیگه کتاب ب حساب میاد?

این هم سه جلد داره البته جلد سوم ناقصه

اشکان یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ق.ظ

من یه لحظه اسم این رو دیدم ذوق‌زده شدم. فکر کردم کتاب «دروازهٔ بی‌دروازه» (The Gateless Gate، 無門關) رو گذاشتین که مال قرن سیزهم چینه و کتاب خیلی باحالیه دربارهٔ کوآن‌های ذن. بعد که عکسش رو هم دیدم فهمیدم نه بابا، از این خبرا نیس

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Gateless_Gate

این که فن فیکشن هری پاتریه
اما تعجب کردم علاقه به خوندن کتابهای باستانی اون هم چینی داری جالبه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد