کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

من بر می گردم ( فن فیکشن )

من بر می گردم

فن فیکشن من بر می گردم جلد سوم

نویسنده : الستور ( مهدی خانی )

تعداد صفحات : 19

این جلد این داستان هم در ادامه دو جلد قبلی ماجراهای این فن فیکشن را روایت میکند . این جلد داستان متاسفانه ناقص مونده و نویسنده پس از نگارش سه فصل ادامه این داستان را ننوشته و رها کرده . برای اینکه تمام این مجموعه تا جایی که منتشر شده در اختیار دوستان قرار بگیره این قسمت از داستان هم در وبلاگ قرار گرفت .

 

دانلود

.

نظرات 3 + ارسال نظر
hp سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:37 ب.ظ

میگم چرا نمیشه دانلود کرد؟

ظاهرا سرویس ترینبیت در دسترس نیست این قسمتهای مال زمانی بود که یک لینک فقط از ترینبیت قرار میدادم الان لینک پیکو هم میذارمامیدوارم زودتر ترینبیت دوباره درست بشه

پیوست:
لینک اصلاح شد

sarvenaz جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ http://darenshanketab.blogfa.com

قالبت خیلی قشنگه
وبت رو دوس دارم
کلی فن فیکشن دانلود کردم
مرســـــــــی

متشکر
امیدوارم بخونی کلی لذت ببری

زهرا جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:09 ب.ظ

من دیگه دارم دیوونه میشم دلم کتاب جدید میخواد لطفا یه چیزی بزار که بالای 200 صفحه باشه حداقل یک ساعت از این روزای طولانی رو باهاش پر کنیم 23 ساعت دیگم به خاطر اون کتاب تو هپروت باشیم.لطفاااااااااااا

سلام
شرمنده میدونی اولها بیشتر فن های بزرگو قرار دادم الان تداد از این فن های کوچیک و البته دو فن بزرگ باقی مونده که سعی میکنم زودتر بذارم
اولها نویسنده فن فیکشن زیاد بود و فن زیاد مینوشتن نمیدونم اون موقع شما توی نت بودی یا فن میخوندی یا نه
اما خیلی از فن های اون زمان ناقص موند و تعداد کمتری کامل شد بعد از مدتی هم افرادی که فن مینوشتن یا رها میکردن یا فن فیکشن های کوتاه مینوشتن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد