کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و عصر مرگ و میر ( فن فیکشن )

هری پاتر و عصر مرگ و میر

فن فیکشن هری پاتر و عصر مرگ و میر

نویسنده : الستور

این داستان در دوران پس از نابودی ولدمورت اتفاق می افتد ؛ در دورانی که هری در وزارت سحر و جادو به عنوان ارور کار میکند.

تعدادی دیگه از داستانهای الستور از جمله دو یا سه فن نیمه کاره و کوتاه و تعدادی داستان کوتاه دیگه دارم اما به علت اینکه از داستانهای این نویسنده خوشم نمیومد ادامه داستانهارو قرار نمیدم مگه درخواستی درباره این داستانها باشه .

امشب بر اساس قولی که به دو نفر از بازدیدکنندگان عزیز وبلاگ دادم اومدم تا فن فیکشن بذارم هرچند دیر وقته و وقت نداشتم و چون جایی دعوت بودم خیلی خسته ام . اما قول قوله و سر حرفم هستم .

 

دانلود

.

نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا سخایی راد پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ب.ظ http://etoop.mihanblog.com

سلام
ممنون که بهم سر زدی
از الستور بیشتر بذار یکم بخندیم

همه کتابهای فن فیکشن کاملش هست
چند تا داستان دیگه داره که چون از داستانهاش خوشم نمیاد اصلا نذاشتم

zeous سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام
ممنون که برامون فن های خوب میذاشتی
لطفا فن های بیشتری بزار و داستان های درباره ی جادو مثل دروازه ی سیاه قدرت نهان وسغیرکبیر(همش از سایته فراسوی ذهنه که!!)اگه بزاری ممنون میشیم
البته بجز اینا رو هم اگه بزاری خیلی بهتره (خودم اینارو خوندم)

من خیلی بیشتر از داستانهایی که گفتی داستان جادویی از نویسنده های ایرانی دارم اما دارم به مرور میذارم البته اگه کتاب کامل باشه

سپهر دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:53 ب.ظ

دستت درد نکنه ولی دادا یه سوال فن قشنگ مونده هنو؟؟؟؟

هنوز هم چند تا فن فیکشن باقی مونده
یکیشو دارم حاضر میکنم شب بذارم

عرفان یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.jokfc.blogfa.com

با اینکه با این نوشته الستور حال نکردم ولی مشکلش از نویسندشه نه تو که یکی از بهترین وب های ارائه دهنده فن فیکشن ها رو داری من فن فیکشن موخوما گفته باشم

چشم باز هم میذارم
سعی میکنم زودتر یکی بعدی رو حاضر کنم که اگه شد عید فطر فن فیکشن بعدی رو بذارم

[ بدون نام ] یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ب.ظ

وب الستور آدرسش چیه

وب الستور دیگه وجود نداره
مدتهاست دیگه فعالیتی نداره

دوقلوها یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ق.ظ http://rlstine.blogfa.com

سلام
الان هم تو سایت دمنتور و یا جادوگران هنوز فن فیکشن مینویسن؟

سایت دمنتور تعطیل شده
سایت جادوگران هم فعلا کاربر زیادی نداره باید ید که افرادی که شروع به نوشتن میکنن اصلا به فصل 10 یا 11 میرسن چون اکثرا خیلی زود ول میکنن

دوقلوها یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق.ظ http://rlstine.blogfa.com

سلام بله خوبم شما چطور؟
به نظر من همه فن ها رو بزار اینطوری میشه یه آرشیو کامل از فن فیکشن البته این نظر منه

سلام
من فعلا دارم تمام فن های کاملو میذارم اما کلی فن ناقص هم وجود داره که معلوم نیست بذارم یا نه
باید دید نظر کاربرها چیه

پریا شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:48 ب.ظ http://story-for-us.blogfa.com

این داستان الستور هم همش الکی مردن به خصوص مرگ جینی و هری به نظرم مسخرس جناب اینطوری باشه از اینور کینگزلی همچین مسخر بازی در بیاره در کل اینو مدرسه البرز و ولدمورت بی همتا به نظر من خیلی چرت بودننننننننننننننن

اتفاقا الستور یک فن ناقص هم داره به اسم بی همتا
ولی کلا همه داستانهاش بد بود
ماشین زمان دنیای فانی ( که البته خودش اعتراف کرده مزخرفن وگفته اصلا نخونین )
این دو تا داستان هم یکجور دیگه مزخرفه مثلا همین مرگومیر کهاصلا معلوم نیست هدف چیه
اون دروازه همکه فقط تبلیغ خودشه

[ بدون نام ] شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ب.ظ

همش که بکش بکش بود
ما دترا طاقت این چیزا رونداریم

من هم اصلا ازش خوشم نیومد
خیلی داغون بود و تازه اسمش به داستان ربطی نداشت

زهرا شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:59 ب.ظ

جالب نبود من نمیدونم این چه اصراری داره از اسامی ایرانی استفاده کنه؟؟؟؟ تنها یه جا کتاب قشنگ بود اونم صفحه 28 که مشکلی نبود ولی مشکل داشت.
ولی بازم ممنون که هم چنان این امید رو بهمون میدیکه فن فیکشن وجود دارد و تمومی نداره.
مرسی

بله منهمزیاد ازداستانهای الستور خوشم نمیاد
کم پیدا شدی
گفتم چی شده یکی از کساییکه دائم نظر میذاشت غیب شده
باز هم فنمیذارم دارم یکی دیگه حاضر میکنم
تمومی داره متاسفانه اما خوب فعلا هنوز مونده تاتموم شدن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد