کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

مجموعه گرگ و میش - شفق - توالایت ( کل مجموعه + لینک کلی )

شفق - توالایت

شفق یا گرگ و میش (به انگلیسی: Twilight) رمانی عاشقانه و خواندنی از استفنی مه ایر است، این کتاب به صورت رسمی با جلد سخت در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. مخاطبان این کتاب اکثرا دختران هستند. این کتاب تاکنون به 37 زبان مختلف ترجمه و بیش از 100 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.
خلاصه کتاب:
ایزابلا ماریا سوان دختری است که به خاطر یکسری مشکلات به شهر فورکس(شهری بارانی و مرطوب) پیش پدرش میرود و در دبیرستان با خانواده ایی مرموز برخورد میکند .......این کتاب ماجرای عشق بلا سوان و ادوارد خوناشام را به خوبی به تصویر میکشد.

 

                                     ترینبیت                           پیکوفایل                   پرشین گیگ                           

گرگ و میش              دانلود        دانلود        دانلود   

ماه نو                      دانلود         دانلود       دانلود    

کسوف                    دانلود         دانلود       دانلود   

سپیده‌دم                 دانلود         دانلود       دانلود   

خورشید نیمه‌شب     دانلود         دانلود       دانلود   


لینک کلی در یک فایل با حجم کمتر از 15 مگ

دانلوددانلود

.

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 04:36 ق.ظ

خیلی ممنون

سها جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام...فایل 2 و 3 و 4 خرابه

اگه یکی از لینک ها مشکل داره از لینک های دیگه استفاده کنید الان تست کردم لینک های پیکو فایل مشکلی نداره

مهتاب پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام. اگه ترجمه کتاب جدید life & death رو هم بتونید بزارید ممنون میشم.من که هرچی گشتم نتونستم پیدا کنم. حتی زبان اصلی هم پیدا نکردم که بشه دانلود کرد

من مترجمه برای ترجمه ندارم و این کتاب هم فکر نمیکنم ترجمه موجود باشه

زهرا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام عزیزم واقعا ممنون خیلی راحت تونستم دانلود کنم
عاشق این رمان و فیلمشم مررررسیییی

سلام
خوشحالم راضی هستین

هستی سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

هستی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

کلا باحالهفیلمشم خوبه

من فکر کنم فقط یک قسمت فیلمشو دیدم اون هم کمی ازش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد